„Protektoriaus korekcijos atrodo vienas patraukliausių ir efektyviausių būdų susidūrus su itin minkšta ar slidžia kelio danga, tačiau bet kokias intervencijas būtina daryti itin atsargiai: ilgesniame greičio ruože būna atkarpų su kieta danga ar netgi asfalto juostomis, ant kurių išpjaustyta padanga „dirba“ kur kas prasčiau. Neįvertinus šių dalykų galima ne tik pabloginti savo situaciją“, – patirtimi dalinosi ralio veteranas.
Panašiai kalbėjo ir kito „Žemaitijos ralio“ favorito – Martyno Samsono šturmanas Mindaugas Varža. Jo teigimu, egzistuoja keletas protektoriaus platinimo būdų, skirtų slidžiai ar išmirkusiai kelio dangai, todėl solidų lenktyniavimo „stažą“ turintys sportininkai sudėtingomis sąlygomis sugeba įgyti nemažą pranašumą.
Beje, Latvijoje šiais metais kai kuriuose ralio čempionato etapuos, turinčiuose tarptautinių lenktynių statusą, leidžiama važiuoti tik su standartinėmis padangomis.
„Svarbiausia, kad visiems būtų sudaromos vienodos sąlygos: arba leidžiama ruošti automobilio apavą pagal savo poreikius ir supratimą, arba užtikrinama, kad visi naudotų vienodas padangas. Mes už pirmąjį variantą, nes daugeliu atvejų taip važiuoti tikrai saugiau, – tikino M. Varža. – Kita vertus, būsime pasirengę bet kokioms sąlygoms ir stengsimės būti maksimaliai greiti“.
Kad šiais metais konkurencija bus itin aštri, prasitarė ir J. Vorobjovs. Po drauge su svečiais iš Skandinavijos – Kalle Rovanpera bei Pontus Tidemandu – surengtos bendros treniruotės pasirodė, kad visų rezultatai beveik identiški ir „telpa“ į vieną sekundę.