„Nors Urban EV daug kam atrodė lyg tolimos ateities svajonė, tai kertinė „Honda“ elektrinių modelių strategijos dalis. Kompanija planuoja, jog kiekvienas naujas „Honda“ modelis turės hibridinę ar visiškai elektrinę versiją. „Honda“ tikisi, jog iki 2030 metų du trečdaliai pasaulyje bendrovės parduodamų automobilių bus varomi elektra. Europoje šį tikslą norima pasiekti iki 2025 metų” - teigė „Honda“ atstovės Lietuvoje UAB „Nippon Auto” komercijos direktorius Artūras Vilpišauskas.
Priklausomai nuo bandymų keliuose rezultatų, „Urban EV“ Lietuvos pirkėjus galėtų pasiekti 2020 metų viduryje, o jau 2019 metų pavasarį „Honda“ Lietuvoje pristatys visureigio „Honda CR-V“ hibridinę versiją.
„Honda“ taip pat eksperimentuoja su vandeniliu varomų automobilių technologijomis. „Honda Clarity Fuel Cell“ vandenilinį modelį JAV gali užsisakyti Kalifornijos, taip pat kitų regionų, kur išvystyta vandenilio „degalinių” infrastruktūra, gyventojai. Pilnu baku „Clarity Fuel Cell“ gali įveikti 589 km atstumą.
Bendrovė taip pat neatsisako dyzelinių variklių. Naujasis „Honda Civic“ su dyzeliniu varikliu pristatytas praėjusių metų Frankfurto parodoje.
„Nors po dyzelgeito kiti gamintojai ėmė kratytis dyzelinių jėgainių, šis skandalas visiškai aplenkė „Honda“ koncerną. Naujos kartos „Honda“ dyzeliniai varikliai yra vieni draugiškiausių aplinkai ir visiškai atitinka griežtus aplinkosaugos standartus - teigė Artūras Vilpišauskas.