• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ernesta Globytė autosporte nėra naujokė. Ji žinoma kaip Lietuvos ir Pabaltijos žiedinių lenktynių čempione 2009 m., daugkartinė prizininkė GSKLČ, slalomo ir sprinto varžybose. Vyrai trasoje ją vertina kaip rimtą konkurentę siekiančią aukščiausių pozicijų. Ernesta vienintelė mergina Lietuvoje sedėjusi prie aerodinaminio prototipo vairo ir dalyvavusi Radical European masters čempionate, bei ten sukaupusi daugybę reikalingos praktikos, kuri jai padeda tobulėti kiekvienose varžybose.
Šiuose "1000km. lenktynėse" Ernesta sės už Alfa Romeo Mito vairo, komandoje "Autoprizmė Racing".
Komandoje kartu važiuos Linas Vaina, Evaldas Ugenskas ir Miroslavas Verkovskis, kuris ir vadovauja komandai. Ši komanda labai rimtai nusiteikusi laimėti lenktynes dyzeliu varomu automobilių klasėje.  Miroslavas patirtį kaupia nuo 2007 metų. Daugiausiai pasiekimų turi "4 val. žiedinėse lenktynėse". Kodel Alfa Romeo?  UAB"AUTOPRIZMĖ"  vadovaujama Miroslavo Verkovskio dirba su italiska technika jau nuo 1995 metų, tad didelio pasirinkimo ir nebuvo.
"Tai jau antras mūsų automobilis. Kadangi užsiimam su šiais  automobiliais, gerai juos išmanome, tai padėjo mums pasitobulinti automobilį. Komanda susikurė 2007 metais. Ją sudarė tik įmonės darbuotojai... (mehanikai,konstruktoriau ir vairuotojai). Mechanikai ne tik puikūs specialistai, bet ir geros fizinės formos. "1000 km. lenktynėse" rungtyje "1000 m. mechanikų bėgimas" mūsų komanda paskutunėse trijuose varžybose atbėgo pirmieji" - pasakoja Miroslavas.
Automobilio galia padidinta nuo 150 AG iki 230 AG. Mašina išskirtinai pagaminta savo rankomis Autoprizmės servise. Sportiniai stabdžiai, modifikuota išmetimo sistema, padidintas 120 l. kuro bakas, greičių dėžės aušinimo sistema, pneumatinė pakėlimo sistema.
Linas Vaina - "Mano ir Miroslavo pasiekimai yra vienodi, kartu pradejom dalyvauti varžybose. Mūsų debiutas "1000 km lenktynėse" 2007 metais buvo labai geras - 3-oji vieta savo klasėje.  Nuostabus jausmas užlipus ant pakylos prieš daugiatūkstantinę žiūrovų minią, kuri ir pastūmėjo toliau dalyvauti ilgų distancijų varžybose. Kadangi anksčiau DIESEL klasė buvo nepopuliari - praktiškai visada uzlipdavom ant pakylos. Visą laiką bandom ir įrodom, kad itališka technika yra gan patvari ir galinti įveikti ir "1000km lenktynių" distanciją, sportiniu rėžimu".

Ernesta Globytė autosporte nėra naujokė. Ji žinoma kaip Lietuvos ir Pabaltijos žiedinių lenktynių čempione 2009 m., daugkartinė prizininkė GSKLČ, slalomo ir sprinto varžybose. Vyrai trasoje ją vertina kaip rimtą konkurentę siekiančią aukščiausių pozicijų. Ernesta vienintelė mergina Lietuvoje sedėjusi prie aerodinaminio prototipo vairo ir dalyvavusi Radical European masters čempionate, bei ten sukaupusi daugybę reikalingos praktikos, kuri jai padeda tobulėti kiekvienose varžybose.
Šiuose "1000km. lenktynėse" Ernesta sės už Alfa Romeo Mito vairo, komandoje "Autoprizmė Racing".
Komandoje kartu važiuos Linas Vaina, Evaldas Ugenskas ir Miroslavas Verkovskis, kuris ir vadovauja komandai. Ši komanda labai rimtai nusiteikusi laimėti lenktynes dyzeliu varomu automobilių klasėje.  Miroslavas patirtį kaupia nuo 2007 metų. Daugiausiai pasiekimų turi "4 val. žiedinėse lenktynėse". Kodel Alfa Romeo?  UAB"AUTOPRIZMĖ"  vadovaujama Miroslavo Verkovskio dirba su italiska technika jau nuo 1995 metų, tad didelio pasirinkimo ir nebuvo.
"Tai jau antras mūsų automobilis. Kadangi užsiimam su šiais  automobiliais, gerai juos išmanome, tai padėjo mums pasitobulinti automobilį. Komanda susikurė 2007 metais. Ją sudarė tik įmonės darbuotojai... (mehanikai,konstruktoriau ir vairuotojai). Mechanikai ne tik puikūs specialistai, bet ir geros fizinės formos. "1000 km. lenktynėse" rungtyje "1000 m. mechanikų bėgimas" mūsų komanda paskutunėse trijuose varžybose atbėgo pirmieji" - pasakoja Miroslavas.
Automobilio galia padidinta nuo 150 AG iki 230 AG. Mašina išskirtinai pagaminta savo rankomis Autoprizmės servise. Sportiniai stabdžiai, modifikuota išmetimo sistema, padidintas 120 l. kuro bakas, greičių dėžės aušinimo sistema, pneumatinė pakėlimo sistema.
Linas Vaina - "Mano ir Miroslavo pasiekimai yra vienodi, kartu pradejom dalyvauti varžybose. Mūsų debiutas "1000 km lenktynėse" 2007 metais buvo labai geras - 3-oji vieta savo klasėje.  Nuostabus jausmas užlipus ant pakylos prieš daugiatūkstantinę žiūrovų minią, kuri ir pastūmėjo toliau dalyvauti ilgų distancijų varžybose. Kadangi anksčiau DIESEL klasė buvo nepopuliari - praktiškai visada uzlipdavom ant pakylos. Visą laiką bandom ir įrodom, kad itališka technika yra gan patvari ir galinti įveikti ir "1000km lenktynių" distanciją, sportiniu rėžimu".

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų