Po kapotu atsiradus galingesnei širdžiai, Frederikas pradėjo galvoti apie galingesnę stabdžių sistemą. Juk šį pakankamai lengvą automobilį varė 150 arklio galių turintis variklis, todėl pagalvoti apie galingesnius stabdžius buvo protinga mintis.
Frederikas nusprendė pasiskolinti stabdžių diskus ir suportus iš „Scirocco G60“, tačiau tada iškilo kita problema - netiko 15 colių ratlankiai. Senuosius ratlankius teko parduoti ir išsirinkti naujus. Frederikas netyčia skelbimuose užtiko šiek tiek naudotus „BBS RF“ ratlankius, kurių išmatavimai buvo 7.5x16. Tačiau per klaidą siuntinių tarnybos darbuotojai pamėtė du ratlankius. Ką daryti tokiu atveju? Laimei, kad Frederiko brolis turėjo atliekamus „BBS RF“ egzempliorius, kurių išmatavimai buvo 8x17.
Modifikacijų sąrašas : kėbulas perdažytas „Palma Metal“ spalva, durų rankenėlės nuo „Porsche“, iš anglies pluošto pagamintos smulkios kėbulo detalės, 2 litrų „ABF“ motoras, įsiurbimo kolektorius nuo „Audi S2“, orinė pakaba, oda apsiūtas salonas, „Porsche“ sėdynės, „Porsche 356“ saugos diržai, „Raid“ vairas/
Nuotraukų autorius - Neilas Sterry