Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Porsche“ susiduria su tomis pačiomis problemomis kaip ir daugelis gamintojų. Griežtėjant išmetamųjų dujų emisijoms, daugelis automobilių gamintojų mažina variklių tūrį ir cilindrų skaičių.
Sportiškų automobilių gamintojos valdybos narys Wolfgangas Hatzas šiandien atskleidė, jog „Porsche“ svarsto galimybę į savo automobilius montuoti keturių cilindrų motorus. Wolfgangas teigia, jog kompanija yra sukūrusi keletą prototipų, kurie naudoja ekonomiškesnius keturių cilindrų variklius, tačiau galutinį sprendimą turės priimti „Porsche“ ir „VAG“ koncerno valdybos nariai.
Ištikimiausi „Porsche“ fanai neturėtų jaudintis, nes keturių cilindrų motorai nepateks į „911“ modelius. Jie greičiausiai bus montuojami į „Boxster“, „Cayman“, „Panamera“ ir „Macan“ modelius.
Vis dėlto „Porsche“ turi ir kitų pasirinkimų. Šiuo metu „Porsche“ inžinieriai intensyviai testuoja hibridine technologijas, kurios buvo pirmą kartą panaudotos „918 Spyder“ ir „Panamera“ modeliuose.
„Porsche“ susiduria su tomis pačiomis problemomis kaip ir daugelis gamintojų. Griežtėjant išmetamųjų dujų emisijoms, daugelis automobilių gamintojų mažina variklių tūrį ir cilindrų skaičių.
Sportiškų automobilių gamintojos valdybos narys Wolfgangas Hatzas šiandien atskleidė, jog „Porsche“ svarsto galimybę į savo automobilius montuoti keturių cilindrų motorus. Wolfgangas teigia, jog kompanija yra sukūrusi keletą prototipų, kurie naudoja ekonomiškesnius keturių cilindrų variklius, tačiau galutinį sprendimą turės priimti „Porsche“ ir „VAG“ koncerno valdybos nariai.
Ištikimiausi „Porsche“ fanai neturėtų jaudintis, nes keturių cilindrų motorai nepateks į „911“ modelius. Jie greičiausiai bus montuojami į „Boxster“, „Cayman“, „Panamera“ ir „Macan“ modelius.
Vis dėlto „Porsche“ turi ir kitų pasirinkimų. Šiuo metu „Porsche“ inžinieriai intensyviai testuoja hibridine technologijas, kurios buvo pirmą kartą panaudotos „918 Spyder“ ir „Panamera“ modeliuose.