Kompanija norėdama užtikrinti tolimesnį modelio paklausos augimą, praėjusių metų pavasarį pristatė atnaujintą XC60 modelį, kuris būsimus pirkėjus pasitiko su naujo dizaino priekiniais žibintais, gausesne spalvų palete, patobulintu interjeru bei nauja variklių gama.
Atnaujintas modelis, kaip ir minėjome anksčiau, pasikeitė nedaug. Vizualiai, atnaujintas modelis gavo naujo dizaino radiatoriaus groteles, LED dienos šviesos dabar montuojami bamperio šonuose, šiek tiek pasikeitė šoninių veidrodėlių forma. Vis dėlto, pastebimiausias pasikeitimas - priekiniai žibintai. Kompanija norėdama 60 serijos modelių šeimai prilipdyti tą patį veidą, tokio pačio dizaino žibintus šiuo metu montuoja į S60, V60 ir XC60.
Didžiausia ir pastebimiausia naujovė automobilio viduje - skaitmeniniai ciferblatai, kurie pirmą kartą buvo pademonstruoti V40 hečbeke. Šiuo metu skaitmeniniai ciferblatai yra montuojami į visus Volvo markės modelius. Daugiau naujienų interjere nėra. Tačiau kam keisti formulę, jeigu jinai kuo puikiausiai veikia nuo 2008 metų?
Vis dėlto, jeigu norite pamatyti ir išbandyti visas atnaujinto XC60 naujoves - palaukite, kol nusileis saulė. Bent jau mūsų bandytas modelis turėjo išmaniuosius priekinius žibintus. Automobilyje sumontuota kamera nuolatos skenuoja priekyje esantį kelią ir priklausomai nuo sąlygų, atitinkamai apšviečia kelią. Pavyzdžiui, važiuojant užmiesčio kelyje, automobilio žibintai automatiškai įjungia tolimąsias šviesas ir jas išjungia, jeigu užfiksuoja atvažiuojantį kitą eismo dalyvį. Panašiu principu šie žibintai veikia, jeigu pasivejate lėtesnį eismo dalyvį. Įprasti žibintai šviestų tiesiai į kito automobilio galą ir apakintų jame sėdintį vairuotoją, tačiau atnaujintame Volvo XC60 montuojami žibintai elgiasi truputėlį kitaip. Žibintai stengiasi šviesti ne į automobilį, bet aplink jį. Panašią sistemą naudoja S klasės Mercedes Benz ir beveik visi Opel markės automobiliai.
Šiuo metu Volvo siūlo labai plačią XC60 variklių gamą. Nors kompanijos atstovai mieliau kalba apie naujos kartos keturių cilindrų variklius, tačiau mūsų bandytas automobilis turėjo laiko patikrintą, penkių cilindrų dyzelinį agregatą, kuris išvysto 215 arklio galių ir 440 NM sukimo momentą. Kaip bebūtų keista, tačiau jeigu norite automobilio su mechanine pavarų dėže, tas pats variklis išvystys 20 NM mažiau, tačiau šį nesusipratimą gali ištaisyti variklio kompiuterio perprogramavimas, kuris D5 motoro galią padidins iki 230 arklio galių, o sukimo momentas išaugs iki 470 NM.
Mus labiausiai nustebino - galingo dyzelinio variklio taupumas. Oficialiai, dyzelinis motoras vidutiniškai šimtui kilometrų turėtų sunaudoti 6.4 litro degalų. Kaip bebūtų keista, tačiau važiuojant taupiai, mieste, galima lengvai įtilpti į 6.9-7 litrus dyzelino šimtui kilometrų. Vis dėlto, elgiantis su automobiliu kaip su automobiliu, vidutinės kuro sąnaudos sieks 8-9 litrus šimtui kilometrų, tiek mieste, tiek užmiestyje.
Iš pirmo žvilgsnio, XC60 atrodo kaip šiek tiek viršsvorio turintis tešlius. Todėl vargu ar kas nors iš šio automobilio tikėtųsi atletiškumo. Kaip bebūtų keista, tačiau palyginus XC60 su savo konkurentais, švediškas visureigis yra komfortiškesnis, turi žymiai geresnę garso izoliaciją ir valdosi žymiai lengviau negu Range Rover Evoque, BMW X3 ar Mercedes Benz GLK.
Net ir vingiuotuose užmiesčio keliuose Volvo XC60 elgiasi fantastiškai. Žinant, jog automobilis sveria maždaug dvi tonas, XC60 į posūkius neria užtikrintai ir su didžiuliu pasitikėjimu, tačiau visa drąsa išgaruoja, kai bandote sužinoti jo galimybių ribas.
Mūsų bandytas modelis buvo vienas iš paskutiniųjų Volvo automobilių, kurie naudoja hidraulinį vairo stiprintuvą. Visi kompanijos automobiliai su DRIVE-E benzininiais ir dyzeliniais motorais naudoja elektrinį-hidraulinį vairo stiprintuvą, tačiau pastarajai sistemai trūksta informatyvumo. Tokią pačią problemą turi mūsų bandytas XC60. Nors hidraulinis vairo stiprintuvas veikia pakankamai tiksliai, tačiau jam trūksta informatyvumo.
Didžiausias XC60 trūkumas - Aisin šešių bėgių automatinę pavarų dėžė, kuri naudojama įvairiuose automobiliuose. Pradedant Alfa Romeo 159 ir baigiant Peugeot 508 ir Volvo XC90. Pagrindinė bėda - reakcija. Dėl pakankamai didelio XC60 svorio ir keturių varomųjų ratų sistemos, pavarų dėžė retkarčiais su jai skirta užduotimi sunkiai susitvarko, ypač jeigu mėgstate agresyvesnį vairavimo stilių. Volvo inžinieriai šią pavarų dėžė optimizavo ramesnio būdo vairuotojams, kuriems komfortas ir efektyvumas yra prioritetas.
„Premium“ segmento automobiliai yra mėgstami dėl daugybės priežasčių, tačiau jų nekęsti galime dėl dviejų dalykų - didelės pradinės kainos ir dar didesnių papildomos įrangos kainų.
Nors mūsų šalyje atnaujintas Volvo XC60 kainuoja nuo 123.000 litų, tačiau vargu ar daugelis pirkėjų norėtų bazinio modelio. Norisi geresnės garso aparatūros, gražesnės kėbulo spalvos, galingesnio variklio, puošnesnių ratlankių. Privalumų sąrašą galime tęsti ir tęsti, todėl nenustebtume, jeigu vidutinė, kiekvieno parduoto, XC60 kaina siektų 190.000 ar 200.000 litų.
Pavyzdžiui mūsų bandytas modelis su D5 dyzeliniu motoru, keturiais ratais varomais ratais, automatine pavarų dėže ir daugybę įvairių žaisliukų, kainuoja 211.000 litų.
Volvo XC60 - Kainų ir komplektacijų palyginimas | ||||
Modelis | Volvo XC60 | BMW X3 | RR Evoque | Mercedes GLK |
Komplektacija | D5 AWD Summum | xDrive20d | SD4 Pure Tech | 220 CDI Entry |
Kaina [LT] | 153.594 | 144.650 | 137.218 | 125.724 |
Automatinė transmisija | S | 7.550 | 6806 | S |
Adaptyvūs ksenonai | 3.170 | 2.710 | 3091 | 5353 |
Bluetooth | S | S | S | 1688 |
Dviejų zonų klimato kontrolė | S | S | S | S |
Apdailos detalės iš aliuminio | S | S | S | S |
Odinės sėdynės | S | S | S | 7713 |
Odinis vairas | S | S | S | S |
R17 lengvo lydinio ratlankiai | - | S | - | S |
R18 lengvo lydinio ratlankiai | S | 4.390 | S | - |
Mettalic dažai | 3 581 | - | 2390 | 2993 |
Navigacija | 3 125 | 7591 | 7157 | 3069 |
Parkavimo davikliai priekyje | 1 357 | 2551 | 1294 | 2762 |
Galiniai parkavimo davikliai | S | S | ||
Automatinė greičio palaikymo kontrolė | S | 1582 | S | S |
Priekinės šildomos sėdynės | S | 1195 | 1276 | 1247 |
Volvo XC60 yra universaliausias automobilis klasėje. Talpus, erdvus, žavus, komfortiškas, kokybiškai ir tvirtai surinktas ir esant reikalui - ekonomiškas. Žinoma, alternatyvų šiame segmente yra, tačiau vargu ar bent vienas Volvo XC60 konkurentas sugeba vienu metu atlikti tiek daug svarbių užduočių.
Galerija :