Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Volvo Trucks“ prieš 750 tonų“ ekstremalaus išbandymo iššūkio pavadinimas atskleidžia, kokia užduotis teko „Volvo FH16“ vilkikui, kuriame sumontuota naujoji „I-Shift“ pavarų dėžė su palėtintomis pavaromis. Stipriausio pasaulio žmogaus Magnuso Samuelssono ir apie sunkvežimius rašančio žurnalisto Briano Weatherley ekipažo valdomas sunkvežimis Geteborgo uosto krantine traukė net 750 tonų sveriantį sąstatą.
Švedijoje, Geteborgo uosto krantinėje suformuotas 300 m ilgio sąstatas, kurį sudaro 20 priekabų su 40-čia jūrinių konteinerių, kuriuose yra „Volvo" sunkvežimių atsarginės dalys. Bendroji sąstato masė sudaro 750 tonų. Misija: pajudėti iš vietos su „Volvo FH16" vilkiku ir su šiuo autotraukiniu nuvažiuoti 100 metrų atstumą.
„I-Shift" su palėtintomis pavaromis užtikrina neįtikėtiną trauką pajudant iš vietos - tai, ko šiandien negali pasiūlyti joks kitas serijiniu būdu gaminamas sunkvežimis rinkoje. Naujųjų palėtintų pavarų perdavimo santykiai leidžia gabenti itin sunkius krovinius, pajudėti iš vietos sudėtingomis kelio sąlygomis ir važiuoti nedideliu, vos 0,5 km/val. greičiu. Itin sunkių krovinių gabenimui dažniausiai naudojami specialiai pagaminti sunkvežimiai, tačiau čia naudojame įprastą, serijiniu būdu gaminamą „Volvo FH16" su visiškai standartiniais jėgos agregatais", - sako „Volvo Trucks" FM ir FMX produktų vadovas Peteris Hardinas.
Bandyme naudotame „Volvo FH16" sumontuota naujoji „I-Shift" pavarų dėžė su palėtintomis pavaromis ir tvirčiausios standartinės „Volvo" komplektacijos ašys, o sunkvežimį vairuoja buvęs „Stipriausias pasaulio žmogus" titulo savininkas Magnusas Samuelssonas.
„Jausmą, kurį patiri peržengdamas savo fizinių galimybių ribas, sunku palyginti su kokiu nors kitu pojūčiu. Gyvenime esu susidūręs su daugeliu iššūkių, tačiau dar niekada nesu bandęs pajudinti iš vietos tokio sunkaus objekto", - sako Magnusas Samuelssonas.
Šį neįprastą iššūkį iš vairuotojo kabinos stebėjo garsus žurnalistas Brianas Weatherley, rašantis apie sunkvežimius.
„Įspūdinga, kad „Volvo Trucks" sukūrė automatizuotą pavarų dėžę, tinkamą naudoti 325 tonų bendrosios masės sąstate. Tačiau galimybė tempti daugiau nei 700 tonų bendrosios masės traukinį su vienu standartiniu vilkiku yra tiesiog neįtikėtina. Per 30 žurnalisto darbo metų sunkvežimių srityje dar nemačiau nieko panašaus ", - sakė Brianas Weatherley.
Sunkvežimio techninės charakteristikos
„Volvo Trucks“ prieš 750 tonų“ ekstremalaus išbandymo iššūkio pavadinimas atskleidžia, kokia užduotis teko „Volvo FH16“ vilkikui, kuriame sumontuota naujoji „I-Shift“ pavarų dėžė su palėtintomis pavaromis. Stipriausio pasaulio žmogaus Magnuso Samuelssono ir apie sunkvežimius rašančio žurnalisto Briano Weatherley ekipažo valdomas sunkvežimis Geteborgo uosto krantine traukė net 750 tonų sveriantį sąstatą.
Švedijoje, Geteborgo uosto krantinėje suformuotas 300 m ilgio sąstatas, kurį sudaro 20 priekabų su 40-čia jūrinių konteinerių, kuriuose yra „Volvo" sunkvežimių atsarginės dalys. Bendroji sąstato masė sudaro 750 tonų. Misija: pajudėti iš vietos su „Volvo FH16" vilkiku ir su šiuo autotraukiniu nuvažiuoti 100 metrų atstumą.
„I-Shift" su palėtintomis pavaromis užtikrina neįtikėtiną trauką pajudant iš vietos - tai, ko šiandien negali pasiūlyti joks kitas serijiniu būdu gaminamas sunkvežimis rinkoje. Naujųjų palėtintų pavarų perdavimo santykiai leidžia gabenti itin sunkius krovinius, pajudėti iš vietos sudėtingomis kelio sąlygomis ir važiuoti nedideliu, vos 0,5 km/val. greičiu. Itin sunkių krovinių gabenimui dažniausiai naudojami specialiai pagaminti sunkvežimiai, tačiau čia naudojame įprastą, serijiniu būdu gaminamą „Volvo FH16" su visiškai standartiniais jėgos agregatais", - sako „Volvo Trucks" FM ir FMX produktų vadovas Peteris Hardinas.
Bandyme naudotame „Volvo FH16" sumontuota naujoji „I-Shift" pavarų dėžė su palėtintomis pavaromis ir tvirčiausios standartinės „Volvo" komplektacijos ašys, o sunkvežimį vairuoja buvęs „Stipriausias pasaulio žmogus" titulo savininkas Magnusas Samuelssonas.
„Jausmą, kurį patiri peržengdamas savo fizinių galimybių ribas, sunku palyginti su kokiu nors kitu pojūčiu. Gyvenime esu susidūręs su daugeliu iššūkių, tačiau dar niekada nesu bandęs pajudinti iš vietos tokio sunkaus objekto", - sako Magnusas Samuelssonas.
Šį neįprastą iššūkį iš vairuotojo kabinos stebėjo garsus žurnalistas Brianas Weatherley, rašantis apie sunkvežimius.
„Įspūdinga, kad „Volvo Trucks" sukūrė automatizuotą pavarų dėžę, tinkamą naudoti 325 tonų bendrosios masės sąstate. Tačiau galimybė tempti daugiau nei 700 tonų bendrosios masės traukinį su vienu standartiniu vilkiku yra tiesiog neįtikėtina. Per 30 žurnalisto darbo metų sunkvežimių srityje dar nemačiau nieko panašaus ", - sakė Brianas Weatherley.
Sunkvežimio techninės charakteristikos