Šiuo metu „Volkswagen“ inžinieriai intensyviai pluša tobulindami sportiškiausios „Arteon“ modelio versijos pakabos konfigūraciją, elektroninės stabilumo sistemos ir „DSG“ pavarų dėžės veikimo algoritmus, tad galite drąsiai tikėtis, jog „Arteon R“ sugebės pateisinti ištikimiausių „Volkswagen“ markės gerbėjų lūkesius.
Glaudžios sąsajos su kitais „Volkswagen“ modeliais galime laikyti ir privalumu ir trūkumu. Šiuo metu manoma, jog „Arteon R“ naudosis tais pačiais komponentais kaip ir „Golf R“. Tai reiškia, jog R raide pažymėtas „Arteon“ naudos itin pajėgų keturių cilindrų variklį su turbina bei „Haldex“ tipo keturių varančiųjų ratų sistemą.
Vis dėlto, tam tikri šaltiniai tikina, jog būsimasis „Arteon R“ gali turėti ne keturių, bet šešių cilindrų agregatą, naujos kartos „VR6“ motorą, kuris kone idealiai papildytų vykusį „Arteon“ eksterjero dizainą.
Žvelgdami į nuotraukas, kuriose matyti „Arteon R“ prototipas, iš pradžių pažvelkite į priekinį buferį. Ar pastebėjote skirtumus tarp standartinio ir šio „Arteon R“? Didesnės žiotys tikrai slepia pajėgesnį variklį.
Už žemo profilio padangų ir 20 colių skersmens ratlankių slypi gerokai didesnės stabdžių apkabos, o galinėje dalyje – keturi išmetimo sistemos vamzdžiai, kurie tikrai sufleruoja, jog tai nėra specializuotose dirbtuvėse patobulinta versija su dyzeliniu varikliu.
Šiurpuliukus kelianti „Volkswagen Arteon R“ versija bus pristatyta šių metų rudenį. Kartu su „Arteon R“ versija vokiškų automobilių kūrėja taip pat pristatys atnaujintą „Volkswagen Arteon“ modelių gamą bei „Arteon“ universalą.