• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volfsburgo pranešama, jog dyzelino skandalo priežasčių tyrimas ir padarinių šalinimas vyksta pilnu tempu. Volkswagen Group Vokietijos federalinei autotransporto žinybai (KBA) pristatė EA 189 modelio 1,6 ir 2 l darbinio tūrio dyzelinių variklių taršos parametrų atitaisymo technines priemones. Minėtos korekcinės priemonės pašalina daugelio probleminių automobilių turimus taršos parametrų neatitikimus.  Kuriant šias technines priemones, maksimalus dėmesys buvo skiriamas klientų patogumui. Pritaikius minėtas technines priemones automobiliai atitiks šiuo metu galiojančius taršos standartus. Tikimasi, kad 1,2 l darbinio tūrio varikliams skirtas problemos sprendimas Vokietijos KBA bus pateiktas aprobavimui iki mėnesio pabaigos ir šiuo atveju užteks tik programinės įrangos atnaujinimo.
Visos koncerno pateiktos techninės priemonės buvo kruopščiai išanalizuotos Vokietijos KBA specialistų ir gavo aprobavimą. Tai reiškia, kad jau tapo aišku, kada ir kaip bus išspręstos daugelio probleminių automobilių problemos.


  • 1,6 litro darbo tūrio EA 189 varikliuose priešais oro masės jutiklį bus įmontuotas srauto keitiklis. Tai tinklelio pavidalo ribotuvas, pašalinantis priešais oro masės jutiklį susidarančius oro srauto sūkurius ir taip padidinantis minėto jutiklio tikslumą. Oro masės jutiklis matuoja faktinį oro masės srauto pralaidumą, kuris yra labai svarbus parametras ir kurį variklio valdymo įranga naudoja optimaliam degimo procesui užtikrinti. Be to, bus atnaujinama ir variklio valdymo programinė įranga. Planuojama, kad bendras dirbtuvių darbo laiko normatyvas užtruks ne daugiau vienos valandos.



  • 2 litrų darbinio tūrio varikliams bus atnaujinta programinė įranga. Šios priemonės įdiegimo dirbtuvių darbo laiko normatyvas - maždaug pusė valandos.


Sukurtos problemų sprendimo priežastys -pakankamai draugiškos klientams ir reikalauja stebėtinai nedidelių apsilankymo servise laiko sąnaudų. Visa tai pasiekta minimaliomis priemonėmis koreguojant variklio konstrukciją ir reguliuojant oro cirkuliaciją variklyje valdančią programinę įrangą.
Nors sukurtas ir jau aprobuotas, šis techninis sprendimas bus dar tobulinamas, kad galiojantys taršos parametrai būtų pasiekiami besąlygiškai visais atvejais ir nedarytų jokios neigiamos įtakos variklio galiai ir degalų sąnaudoms. Šių tikslų kol kas pavyksta pasiekti, deja, ne su visais automobilių modeliais.

Volfsburgo pranešama, jog dyzelino skandalo priežasčių tyrimas ir padarinių šalinimas vyksta pilnu tempu. Volkswagen Group Vokietijos federalinei autotransporto žinybai (KBA) pristatė EA 189 modelio 1,6 ir 2 l darbinio tūrio dyzelinių variklių taršos parametrų atitaisymo technines priemones. Minėtos korekcinės priemonės pašalina daugelio probleminių automobilių turimus taršos parametrų neatitikimus.  Kuriant šias technines priemones, maksimalus dėmesys buvo skiriamas klientų patogumui. Pritaikius minėtas technines priemones automobiliai atitiks šiuo metu galiojančius taršos standartus. Tikimasi, kad 1,2 l darbinio tūrio varikliams skirtas problemos sprendimas Vokietijos KBA bus pateiktas aprobavimui iki mėnesio pabaigos ir šiuo atveju užteks tik programinės įrangos atnaujinimo.
Visos koncerno pateiktos techninės priemonės buvo kruopščiai išanalizuotos Vokietijos KBA specialistų ir gavo aprobavimą. Tai reiškia, kad jau tapo aišku, kada ir kaip bus išspręstos daugelio probleminių automobilių problemos.


  • 1,6 litro darbo tūrio EA 189 varikliuose priešais oro masės jutiklį bus įmontuotas srauto keitiklis. Tai tinklelio pavidalo ribotuvas, pašalinantis priešais oro masės jutiklį susidarančius oro srauto sūkurius ir taip padidinantis minėto jutiklio tikslumą. Oro masės jutiklis matuoja faktinį oro masės srauto pralaidumą, kuris yra labai svarbus parametras ir kurį variklio valdymo įranga naudoja optimaliam degimo procesui užtikrinti. Be to, bus atnaujinama ir variklio valdymo programinė įranga. Planuojama, kad bendras dirbtuvių darbo laiko normatyvas užtruks ne daugiau vienos valandos.



  • 2 litrų darbinio tūrio varikliams bus atnaujinta programinė įranga. Šios priemonės įdiegimo dirbtuvių darbo laiko normatyvas - maždaug pusė valandos.


Sukurtos problemų sprendimo priežastys -pakankamai draugiškos klientams ir reikalauja stebėtinai nedidelių apsilankymo servise laiko sąnaudų. Visa tai pasiekta minimaliomis priemonėmis koreguojant variklio konstrukciją ir reguliuojant oro cirkuliaciją variklyje valdančią programinę įrangą.
Nors sukurtas ir jau aprobuotas, šis techninis sprendimas bus dar tobulinamas, kad galiojantys taršos parametrai būtų pasiekiami besąlygiškai visais atvejais ir nedarytų jokios neigiamos įtakos variklio galiai ir degalų sąnaudoms. Šių tikslų kol kas pavyksta pasiekti, deja, ne su visais automobilių modeliais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DB2015AU01443_small


Naudojantis Vokietijos KBA aprobuotomis techninėmis priemonėmis, šiuo metu kuriamos realios serviso paslaugos, kurios bus pritaikytos visose EU28 rinkose. Siekiama, kad jau 2016 m. sausio mėn. būtų galima organizuoti atšaukimo kampaniją, per kurią būtų techniškai pakoreguoti pirmieji automobiliai. Vertinant iš šiandienos pozicijų, pagal variklius ir modelius suskirstytos atšaukimo kampanijos turėtų vykti visus 2016-uosius kalendorinius metus.
Volkswagen siekia, kad techninių priemonių įdiegimas visiems klientams būtų kaip galima trumpesnis. Be to, Volkswagen asmeniškai susisieks su visais probleminių automobilių klientais ir bandys rasti optimaliausią sprendimą, kada ir kaip pritaikyti minėtas serviso priemones, kad klientui būtų kuo mažiau nepatogumų dėl apriboto mobilumo. Kol automobilis bus servise, Volkswagen įsipareigoja visiems klientams nemokamai pasiūlyti atitinkamus pakaitinius mobilumo sprendimus.
Jau nuo spalio pradžios visi Volkswagen klientai turi galimybę pasitikrinti, ar jų automobilis yra probleminis. Tai atlikti galima
https://info.volkswagen.com/lt/lt/home.html  tinklapyje įvedus automobilio VIN kodą.
Paminėtos aprobuotos korekcinės priemonės pašalina daugelio Europoje naudojamų probleminių automobilių su EA 189 varikliais turimus taršos parametrų neatitikimus. Šio mėnesio pabaigoje Vokietijos KBA bus pateikti techniniai sprendimai, skirti 1,2 l darbinio tūrio 3 cilindrų varikliams.
Visos kitos Volkswagen koncerno markės – Audi, SEAT, ŠKODA ir Volkswagen Nutzfahrzeuge (komercinis transportas), – taip pat planuoja probleminių variklių koregavimo priemones, kurios bus atliekamos pagal aukščiau minėtą metodiką.
Be to, iki 2016 m gruodžio 31 d. Volkswagen AG susilaiko nuo teisės riboti bet kokias garantines pretenzijas, susijusias su EA 189 varikliuose esančia programine įranga su sąlyga, kad nėra praleistas šių garantinių pretenzijų teikimo terminas. Todėl joks priverstinis laukimas nepablogins Volkswagen klientų padėties.
Dar kartą pabrėžiame: visi probleminiai automobiliai yra ir išlieka saugūs ir be apribojimų tinkami važinėjimui viešojo susisiekimo keliais.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų