• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volkswagen kompanijos vadovai nusprendė sukurti talpesnę XL1 modelio versiją. Praėjusiais metais pirmą kartą pristatytas modelis tapo taupiausiu kompanijos modeliu, galinčiu šimtui kilometrų suvartoti vos 0,9 litro degalų. 
Taupusis Volkswagen XL1 sveria vos 795 kilogramus ir gali vienu metu vežti tik du žmones. Tuo tarpu didesnę, keturias vietas turėsianti versija svers maždaug 140 kilogramų daugiau.
Pasak neoficialių šaltinių, keturvietė Volkswagen XL1 modelio versija turės dvi papildomas sėdynes, dvi papildomas duris ir pasižymės galingesniu varikliu.
Jeigu viskas eisis pagal planą, nauja Volkswagen XL1 versija pasirodys kitais metais ir sieks tapti Toyota Mirai konkurentu, kuris yra varomas ne benzinu ar dyzelinu, bet vandeniliu.
Ekonomiškiausias kompanijos modelis nebus pigus. Bent jau Vokietijoje mažasis Volkswagen XL1 kainuoja 110,000 eurų. Keturvietis XL1 kainuos dar brangiau.

Volkswagen kompanijos vadovai nusprendė sukurti talpesnę XL1 modelio versiją. Praėjusiais metais pirmą kartą pristatytas modelis tapo taupiausiu kompanijos modeliu, galinčiu šimtui kilometrų suvartoti vos 0,9 litro degalų. 
Taupusis Volkswagen XL1 sveria vos 795 kilogramus ir gali vienu metu vežti tik du žmones. Tuo tarpu didesnę, keturias vietas turėsianti versija svers maždaug 140 kilogramų daugiau.
Pasak neoficialių šaltinių, keturvietė Volkswagen XL1 modelio versija turės dvi papildomas sėdynes, dvi papildomas duris ir pasižymės galingesniu varikliu.
Jeigu viskas eisis pagal planą, nauja Volkswagen XL1 versija pasirodys kitais metais ir sieks tapti Toyota Mirai konkurentu, kuris yra varomas ne benzinu ar dyzelinu, bet vandeniliu.
Ekonomiškiausias kompanijos modelis nebus pigus. Bent jau Vokietijoje mažasis Volkswagen XL1 kainuoja 110,000 eurų. Keturvietis XL1 kainuos dar brangiau.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų