Tam, kad robotas galėtų laisvai judėti po stovėjimo aikšteles, inžinieriai robotą aprūpino lazeriniais skeneriais, vaizdo kameromis ir ultragarsiniais jutikliais. Ši įranga padės automobilių stovėjimo aikštelėse išvengti esančių kliūčių, kitų transporto priemonių ar netgi pėsčiųjų.
„Volkswagen“ inžinierių idėja yra pakankamai paprasta. Vienoje priekaboje slypės 25 kW talpos baterija, kuris leistų papildyti išsekusias elektromobilių atsargas. Vis dėlto, gamintojos inžinieriai atsižvelgdami į sparčiai augančią elektromobilių baterijų talpą, robotas galėtų atitempti dar vieną ar kelias priekabelės, kurios sudarytų 50 kW ar didesnio pajėgumo energijos šaltinį.
Markas Mölleris, „Volkswagen“ grupės komponentų plėtros vadovas sako, jog ši naujoviška technologija galės būti naudojama kiekvienoje stovėjimo aikštelėje, jai nereikės papildomų investicijų į infrastruktūrą. Be to, pilnai veikiantis prototipas gali būti labai greitai perkeltas į serijinę gamybą.
Iki 2025-ųjų metų „Volkswagen“ siekia sukurti itin platų įkrovimo stotelių tinklą visoje Europoje, kurioje būtų maždaug 36 tūkst. elektromobiliams skirtų įkrovimo stotelių. Gamintojas taip pat siekia, jog didžiąja dalimi galėtų naudotis bet kuris elektromobilių vairuotojas.