• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Autonomiškai veikiantis „Volkswagen“ inžinierių sukurtas robotas galėtų netolimoje ateityje pakeisti įprastas įkrovimo stoteles.
„Volkswagen“ bendrovė pademonstravo unikalią koncepciją, kuri leistų palengvinti elektra varomų automobilių vairuotojų gyvenimą, kuomet jų mašinos stovi stovėjimo aikštelėse. Ir nesvarbu ar ji būtų šalia prekybos centro, šalia oro uosto ar netgi šalia namų.
Autonomiškai veikiančio roboto sistemą sudaro du pagrindiniai komponentai: kompaktiškas, autonomiškai veikiantis robotas ir elektromobiliams skirtos energijos talpykla – priekabėlė. Robotas autonomiškai judės po stovėjimo aikštelę ir ieškos elektromobilių, kuriems reikia pasistiprinti. Kuomet robotas atranda elektromobilį su išsekusiomis baterijomis, tuomet jis surenka reikalingą priekabėlių kiekį ir grįžta prie elektromobilio, jog galėtų jį įkrauti.

Autonomiškai veikiantis „Volkswagen“ inžinierių sukurtas robotas galėtų netolimoje ateityje pakeisti įprastas įkrovimo stoteles.
„Volkswagen“ bendrovė pademonstravo unikalią koncepciją, kuri leistų palengvinti elektra varomų automobilių vairuotojų gyvenimą, kuomet jų mašinos stovi stovėjimo aikštelėse. Ir nesvarbu ar ji būtų šalia prekybos centro, šalia oro uosto ar netgi šalia namų.
Autonomiškai veikiančio roboto sistemą sudaro du pagrindiniai komponentai: kompaktiškas, autonomiškai veikiantis robotas ir elektromobiliams skirtos energijos talpykla – priekabėlė. Robotas autonomiškai judės po stovėjimo aikštelę ir ieškos elektromobilių, kuriems reikia pasistiprinti. Kuomet robotas atranda elektromobilį su išsekusiomis baterijomis, tuomet jis surenka reikalingą priekabėlių kiekį ir grįžta prie elektromobilio, jog galėtų jį įkrauti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen robotas


Tam, kad robotas galėtų laisvai judėti po stovėjimo aikšteles, inžinieriai robotą aprūpino lazeriniais skeneriais, vaizdo kameromis ir ultragarsiniais jutikliais. Ši įranga padės automobilių stovėjimo aikštelėse išvengti esančių kliūčių, kitų transporto priemonių ar netgi pėsčiųjų.
„Volkswagen“ inžinierių idėja yra pakankamai paprasta. Vienoje priekaboje slypės 25 kW talpos baterija, kuris leistų papildyti išsekusias elektromobilių atsargas. Vis dėlto, gamintojos inžinieriai atsižvelgdami į sparčiai augančią elektromobilių baterijų talpą, robotas galėtų atitempti dar vieną ar kelias priekabelės, kurios sudarytų 50 kW ar didesnio pajėgumo energijos šaltinį.

REKLAMA

Volkswagen robotas


Markas Mölleris, „Volkswagen“ grupės komponentų plėtros vadovas sako, jog ši naujoviška technologija galės būti naudojama kiekvienoje stovėjimo aikštelėje, jai nereikės papildomų investicijų į infrastruktūrą. Be to, pilnai veikiantis prototipas gali būti labai greitai perkeltas į serijinę gamybą.
Iki 2025-ųjų metų „Volkswagen“ siekia sukurti itin platų įkrovimo stotelių tinklą visoje Europoje, kurioje būtų maždaug 36 tūkst. elektromobiliams skirtų įkrovimo stotelių. Gamintojas taip pat siekia, jog didžiąja dalimi galėtų naudotis bet kuris elektromobilių vairuotojas.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų