• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


„Volkswagen“ yra viena iš nedaugelio automobilių kompanijų, kuri savo elektromobiliuose naudojo ne kurio nors žymaus komponentų gamintojo produktą, o savo elektros variklį. Nors pirmasis „Volkswagen“ bandymas sukurti elektros motorą nebuvo prisvilęs, tačiau tai nereiškia, jog bendrovės inžinieriai nustojo jį tobulinti.


„Volkswagen“ yra viena iš nedaugelio automobilių kompanijų, kuri savo elektromobiliuose naudojo ne kurio nors žymaus komponentų gamintojo produktą, o savo elektros variklį. Nors pirmasis „Volkswagen“ bandymas sukurti elektros motorą nebuvo prisvilęs, tačiau tai nereiškia, jog bendrovės inžinieriai nustojo jį tobulinti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pavadintas „APP550“ vardu, naujasis jėgos agregatas bus montuojamas į visus būsimus „Volkswagen“ elektrinius modelius. Pirmuosius automobilius su naujos kartos elektros varikliu „Volkswagen“ planuoja pristatyti dar šiemet. Vėliau, tikėtina, tą patį elektros variklį pradės naudoti ir „Cupra“, „Škoda“ ir „Seat“ modeliai.

REKLAMA

„Kadangi naująjį variklį turėjome sukurti atsižvelgdami į jau esamos modulinės platformos konstrukciją, mūsų komandai tai buvo didžiulis iššūkis. Vis dėlto, nepaisant tam tikrų apribojimų, mums pavyko sukurti naują jėgos agregatą, kuris pagerino našumą ir efektyvumą“, – sakė „Volkswagen“ transmisijų ir energijos sistemų skyriaus vadovas, Karstenas Bennewitzas.

REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen APP550 elektros variklis
Volkswagen APP550 elektros variklis

Šiuo metu skirtinguose „Volkswagen Group“ koncerno automobiliuose naudojamas elektros motoras išvysto atitinkamai 150 arba 204 arklio galias, tačiau naujasis jėgos agregatas išvystys 286 arklio galias ir 550 Nm sukimo momentą.


Gamintojas deklaruoja, jog nurodomi parametrai yra būdingi našiausiai šio elektros variklio versijai. Jos galingumą galima koreguoti ir pritaikyti pagal kiekvieno inžinieriaus poreikius. Tai reiškia, jog „Volkswagen“ šį variklį planuoja montuoti į eilę skirtingų modelių, kuriems maksimali elektros variklio galia nėra reikalinga. Be to, pridėjus papildomą, dar vieną elektros variklį, „Volkswagen“ galės sukurti elektromobilius, kurie džiugintų dinaminėmis savybėmis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atnaujintas Volkswagen ID.3
Atnaujintas Volkswagen ID.3

„Volkswagen“ inžinieriai siekdami padidinti elektrinės pavaros efektyvumą, prie pavaros kūrimo dirbę specialistai didžiulį dėmesį skyrė transmisijos komponentų efektyvumo gerinimui, įskaitant šilumos siurblio valdymo sistemą.

REKLAMA

Gamintojo teigimu, naujoji pavara turi energiją taupančio aušinimo sistemą, kuri veikia be energijos energiją siurbiančio alyvos siurblio. „Volkswagen“ teigia, jog sistema gali savarankiškai aušinti pati save per elektros pavaros


Sistema gali savarankiškai aušinti pati save per atskirai sukonstruotus alyvos padavimo ir paskirstymo elementus. Įkaitusią alyvą aušina automobilyje esanti aušinimo sistema, kuri palaiko pavaros darbinę temperatūrą.


„Volkswagen ID.7“ bus pirmasis bendrovės modelis, naudosiantis naują variklį. „ID.7“ bus elektrinė „Volkswagen Passat“ pamaina.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų