„ID. modeliuose naudodami gausybę perdirbtų medžiagų ir atsisakę gyvūnų odos, mes geriname savo automobilių ekologinį balansą, tačiau kartu ir užtikriname malonius lietimo pojūčius bei ilgaamžiškumą. Sulaukiamas grįžtamasis mūsų klientų ryšys skatina ir ateityje ieškoti dar daugiau tvarių sprendimų“, – teigė „Volkswagen“ e-mobilumo produktų linijos vadovė Silke Bagschik.
ID.Buzz – pavyzdinis egzempliorius
„Volkswagen“ gausybę naujų medžiagų pirmą kartą panaudojo „ID.Buzz“ modelyje, o dabar jos palaipsniui pasieks ir kitus ID. šeimos narius. Pavyzdžiui, alternatyvios medžiagos, pagamintos iš vandenyne surinkto plastiko ar senų PET butelių, panaudotos ne vienoje „Volkswagen“ furgono salono vietoje. Sėdynių apmušalai pagaminti iš „Seaqual“ audinio, kurio 10 proc. sudaro surinktos į jūros krantą išmestos atliekos, o 90 proc. – perdirbtas PET plastikas. Šio audinio gamybos metu išmetama net 32 proc. mažiau CO2 emisijų. „ArtVelours Eco“ sėdynių apmušaluose perdirbtų medžiagų dalis siekia net 71 proc. Tuo tarpu „ID.Buzz“ stogo ir grindų apmušalai pagaminti iš perdirbto poliesterio. Iš perdirbtų medžiagų pagamintos ir tokios detalės kaip dugno ar ratų arkų apsaugos.
„Volkswagen“ taip pat atsisakė chromuoti „ID.Buzz“ durų, prietaisų skydelio ir vairo dalis, nes šis procesas kenksmingas aplinkai. Šią medžiagą pakeitė tokį patį efektą sukuriantys dažai, kuriems naudojamas natūralus rišiklis. Nemažai šių inovacijų netrukus bus galima sutikti ir ID.3, ID.5, ID.5 bei ID.7 modeliuose.
Perdirbtos medžiagos – pilnavertė alternatyva.
Perdirbiniais vadinamos medžiagos, kurios panaudojamos naujiems produktams gaminti. Plastiko atveju tai gali būti PET buteliai ar seni žvejybos tinklai, kurie susmulkinami į granules ir perdirbami. Priklausomai nuo poreikių, jie gali sudaryti nuo kelių iki visų 100 proc. produktų sudėties. Siekiama, kad ekologiškos medžiagos salone visuomet turėtų tokias pat savybes, kaip ir įprastinės – tai galioja tiek jų išvaizdai ir medžiagiškumui, tiek ilgaamžiškumui.