Kaip ir mažasis „ID.3“ hečbekas, „ID.4“ buvo suprojektuotas ant tos pačios modulinės platformos. Tai reiškia, jog „ID.4“ bus siūlomas su galinių arba visų varančiųjų ratų pavara bei skirtingomis baterijų talpomis.
Sparčiai išgraibstyta „ID.4 Launch Edition“ versija gaus 77 kW talpos baterijų modulį ir galinius ratus sukančius elektros motorus, kurių galia sieks 204 arklio galių ir 310 Nm. Vis dėlto, ateityje pasirodysianti versija su keturių varančiųjų ratų pavara turės papildomą, ant priekinės ašies sumontuotą, analogiško galingumo elektros motorą.
Manoma, jog visureigis su 77 kW talpos baterijų moduliu galės įveikti 520 kilometrų distanciją. Tai beveik 30 kilometrų mažiau negu „ID.3“, tačiau taip yra dėl to, jog automobilis yra aukštesnis ir ne toks aerodinamiškas kaip „ID.3“.
„Volkswagen“ atstovai tikisi, jog priežasčių įsigyti elektrinį visureigį yra ne viena ir ne dvi. Ypač lyginant su pagrindiniu konkurentu – „Tesla Model Y“, kuris yra brangesnis ir, standartinėje versijoje, gali nuvažiuoti 505 kilometrų atstumą.
Šiuo metu „Volkswagen“ planuoja išparduoti visus „ID.4 Launch Edition“ egzempliorius, kurių kiekis siekia 27 tūkst. Tik tuomet „Volkswagen“ pradės normalią serijinę gamybą, kuri pilną pagreitį turėtų įgauti sekančiais metais.
Europoje „ID.4“ kainuos nuo maždaug 40 tūkst. eurų.