Palyginus su įprastomis „Golf“ versijomis, ribotos laidos „Golf Rallye“ turėjo ilgesnę ratų bazę, specialiai šiam modeliui sukurtas kėbulo detales, praplatintas ratų arkas ir „Syncro“ vardu pavadintą keturių varančiųjų sistemą, kuri, tiesą sakant, niekuo nesiskyrė nuo „Audi Quattro“ sistemos. Priekyje, po variklio dangčiu buvo sumontuotas 160 arklio galių ir 225 Nm sukimo momentą išvystantis 1.8 litro variklis. 1989 metais tai buvo labai geras rodiklis, nes standartinis „Golf GTI“ turėjo 139 arklio galias išvystantį agregatą.
„Golf Rallye“ buvo sukurtas ne tik dėl to, jog „Volkswagen“ galėtų patenkinti inžinierių troškulį. „Volkswagen“ norėdama dalyvauti ralio varžybose su „Group A“ reikalavimus atitinkančius bolidu, pagal tarptautinės automobilių sporto federacijos reikalavimus, vokiečių gamintojas turėjo pagaminti bent 5000 bendro naudojimo keliams skirto modelio vienetų. Būtent taip „Volkswagen“ ir padarė - pagamino 5000 „Golf Rallye“ vienetų.
Vis dėlto, kaip ir daugumos ribotos laidos modelių gamyba, taip ir „Golf Rallye“ projektas nebuvo pelningas. Nuo kiekvieno parduoto modelio „Volkswagen“ užsidirbdavo tik kelis šimtus tuometinių Vokietijos markių. Tačiau tai nebuvo didžiausia bėda - už „Golf Rallye“ kainą ( 50 tūkst. Vokietijos markių) buvo galima įsigyti net du „Golf GTI“ modelius.
Automobilio debiutas automanų tarpe nebuvo labai sėkmingas. Pirmosios modelio apžvalgos nebuvo labai geros, net ir „Volkswagen“ gimtinėje leidžiami žurnalai negailėjo kritikos strėlių, todėl nenuostabu, jog pirmaisiais gamybos metais „Volkswagen“ pardavė maždaug 1000 vienetų. 1990 ir 1991 metais automobilio paklausa išaugo, tačiau visus 5000 vienetų „Volkswagen“ atstovams pavyko parduoti tik iki 1994 metų.
Nepaisant to, vokiškas hečbekas pasižymi tokia pačia charizma kaip ir „Lancia Delta Integrale“. Dar vienas devintame dešimtmetyje sukurtas hečbekas su keturių varančiųjų ratų pavara, kuris leidžia būti vienu žingsniu arčiau pasaulio ralio čempionato.
Dabar puikios būklės „Golf Rallye“ kainuoja maždaug 40 tūkst. eurų.