• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dviejų variklių idėjos puoselėtojų visame pasaulyje netrūksta. Daugelis šios koncepcijos gerbėjų mano, jog du varikliai automobiliui gali suteikti papildomą spyrį į užpakalį. Tai ypač svarbu tiems, kuriems atrodo, jog standartinis benzininis ar dyzelinis variklis yra per silpnas, o tipinės variklio modifikacijos nėra vertos dėmesio. 
Tokios pačios nuomonės yra ir štai šis automanas iš Šveicarijos, kuris savo 1983 metų gamybos „Volkswagen Golf GTI“ pavertė mažu monstriuku, kuris benzinui turi pakankamai didžiulį apetitą. Tačiau taip yra dėl to, jog šis „Golf“ hečbekas turi ne vieną, bet du variklius.

Dviejų variklių idėjos puoselėtojų visame pasaulyje netrūksta. Daugelis šios koncepcijos gerbėjų mano, jog du varikliai automobiliui gali suteikti papildomą spyrį į užpakalį. Tai ypač svarbu tiems, kuriems atrodo, jog standartinis benzininis ar dyzelinis variklis yra per silpnas, o tipinės variklio modifikacijos nėra vertos dėmesio. 
Tokios pačios nuomonės yra ir štai šis automanas iš Šveicarijos, kuris savo 1983 metų gamybos „Volkswagen Golf GTI“ pavertė mažu monstriuku, kuris benzinui turi pakankamai didžiulį apetitą. Tačiau taip yra dėl to, jog šis „Golf“ hečbekas turi ne vieną, bet du variklius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Golf GTI Bimotor (2)


Norint sukonstruoti tokį automobilį, iš pradžių reikia gerai pagalvoti ar kompaktiškais išmatavimais pasižymintis „Golf“ galės sutalpinti du variklius ir kitus svarbius komponentus, kurie leistų be jokių trukdžių veikti abejoms širdimis.

REKLAMA

Golf GTI Bimotor (3)


Netradicinio projekto idėją pradėjęs plėtoti šveicaras nusprendė užsibrėžti vieną tikslą - automobilis privalo atrodyti taip pat kaip ir bet kuris kitas „Golf GTI“ ir jis privalo būti tinkamas važinėti bendro naudojimo keliais. Tai neturi būti vienas iš tų projektų, kurio priežiūra priverčia jūsų žmoną paprašyti skyrybų.

REKLAMA
REKLAMA

Golf GTI Bimotor (4)


Taigi, nuo ko pradėti? Vyrukas nusprendė, jog pats paprasčiausias būdas sumontuoti antrą variklį ir privesti jį veikti yra - galinę standartinę ašį pakeisti priekine, virš kurios tilptų „Volkswagen“ motoras. Jeigu galima taip pasakyti, tai šveicaras atliko priekinės dalies copy/paste veiksmą. Skirtumai priekinėje ir galinėje dalyje minimalūs.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Golf GTI Bimotor (5)


Pavyzdžiui, galinė sėdynė buvo truputėlį pastumta į priekį ir dabar atlieka ne tik keleivių pervežimo funkciją, bet ir veikia skiriamoji siena tarp interjero ir variklio. Už galinių sėdynių taip pat slepiasi 75 litrų degalų bakas iš kurio benziną siurbia abudu varikliai.
Kiekvienas variklis išvysto po 125 arklio galias, tai reiškia, jog bendras šių jėgos agregatų pajėgumas siekia 250 arklio galių. Tokio pajėgumo pilnai užtenka šiam „Golf GTI“ iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 5,2 sekundės ir pasiekti 248 km/val. greitį.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų