Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Metams bėgant į pabaigą, kiekvienas automobilių entuziastas pradeda ruoštis kitų metų sezonui. Naujos idėjos, nauji lūkesčiai, nauji norai, kurie padeda automanų automobiliams tobulėti. Tačiau ar jūs esate vienas iš tų automanų, kuris mėgsta tobulinti ne tik savo, bet ir savo antrosios pusės automobilį? Nes šis vaikinas vardu Clarkas, savo žmonai nupirkęs pirmosios kartos „Volkswagen Golf“ neatsispyrė pagundai jį šiek tiek pagražinti.
Kaip bebūtų keista, tačiau kasdieninėms kelionėms į darbą skirtas „Volkswagen Golf“ turėjo ne benzininį, bet 1.5 litro dyzelinį motorą. Europoje tai įprastas reiškinys, tačiau Amerikoje, kurioje dominuoja automobiliai su benzininiais agregatais - retas reiškinys.
Naujutėlis pirkinys nebuvo visiškai standartinis ir labai kuklus. Buvęs mašinos savininkas pirmos kartos „Golf“ aprūpino „ATS“ ratlankiais, „H&R“ žeminančiomis spyruoklėmis ir įdėjo prietaisų skydelį nuo naujesnio modelio.
Tačiau Clarko planuose buvo ne tik rūdžių pašalinimas. Vaikino galvoje sukosi mintys apie kėbulo perdažymą, visiškai naujų pakabos komponentų sumontavimą, variklio perrinkimą, naujų ratlankių įsigijimą ir net gi durelių rankenėlių bei šoninių veidrodėlių pakeitimą. Juk kiekviena smulkmena svarbi, tiesa?
VIs dėlto, šio automano noras savo žmonai sukonstruoti įdomų, nepriekaištingos būklės automobilį yra didesnis nei nutrūktgalvių vairuotojų svajonės sėsti už galingo automobilio vairo. Galerijoje esančios automobilio tobulinimo eigos nuotraukos bus puikus įrodymas, jog įvairios smulkmenos yra svarbesnės nei, pavyzdžiui, variklio pakeitimas.
Metams bėgant į pabaigą, kiekvienas automobilių entuziastas pradeda ruoštis kitų metų sezonui. Naujos idėjos, nauji lūkesčiai, nauji norai, kurie padeda automanų automobiliams tobulėti. Tačiau ar jūs esate vienas iš tų automanų, kuris mėgsta tobulinti ne tik savo, bet ir savo antrosios pusės automobilį? Nes šis vaikinas vardu Clarkas, savo žmonai nupirkęs pirmosios kartos „Volkswagen Golf“ neatsispyrė pagundai jį šiek tiek pagražinti.
Kaip bebūtų keista, tačiau kasdieninėms kelionėms į darbą skirtas „Volkswagen Golf“ turėjo ne benzininį, bet 1.5 litro dyzelinį motorą. Europoje tai įprastas reiškinys, tačiau Amerikoje, kurioje dominuoja automobiliai su benzininiais agregatais - retas reiškinys.
Naujutėlis pirkinys nebuvo visiškai standartinis ir labai kuklus. Buvęs mašinos savininkas pirmos kartos „Golf“ aprūpino „ATS“ ratlankiais, „H&R“ žeminančiomis spyruoklėmis ir įdėjo prietaisų skydelį nuo naujesnio modelio.
Tačiau Clarko planuose buvo ne tik rūdžių pašalinimas. Vaikino galvoje sukosi mintys apie kėbulo perdažymą, visiškai naujų pakabos komponentų sumontavimą, variklio perrinkimą, naujų ratlankių įsigijimą ir net gi durelių rankenėlių bei šoninių veidrodėlių pakeitimą. Juk kiekviena smulkmena svarbi, tiesa?
VIs dėlto, šio automano noras savo žmonai sukonstruoti įdomų, nepriekaištingos būklės automobilį yra didesnis nei nutrūktgalvių vairuotojų svajonės sėsti už galingo automobilio vairo. Galerijoje esančios automobilio tobulinimo eigos nuotraukos bus puikus įrodymas, jog įvairios smulkmenos yra svarbesnės nei, pavyzdžiui, variklio pakeitimas.