Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kartais pagalvojame - „Ar automanų fantazijai yra kažkokios ribos?“ Kiekvieną kartą, kai sau užduodame tokį klausimą, mus pasiekia štai tokie projektai, kurie laužo visas įmanomas taisykles.
Perskaitę antraštę, iškart turėjote suprasti, jog tai nėra tik dar vienas modifikuotas „Volkswagen Golf“. Tai žymiai rimtesnis projektas, kuris priekyje turi „Audi RS6“ automobiliuose matytą agregatą - 10 cilindrų turinčią raketą.
„Golf R32“ pagrindu pradėtas projektas buvo pradėtas tik dėl vienos priežasties - įsitikinti, ar įmanoma sukurti labai greitą hečbeką, kuris turėtų „Audi RS6“ jėgainę. Sprendžiant iš projekto autorių pateiktų duomenų - tikslą pasiekti pavyko.
Šiuo metu 10 cilindrų motoras išvysto 1005 arklio galias ir 1270 Nm sukimo momentą. „Golf“ savininkui nusprendus kartu pavežioti draugus, į pagalbą pasitelkus azoto suboksido sistemą, variklio galia pakeliama iki 1170 arklio galių ir 1578 Nm. Šie skaičiai prilygsta „Bugatti Veyron Super Sport“ parametrams. Tačiau tai dar ne viskas.
Automobiliui neseniai buvo įsūdyta antroji modifikacijų partija : buvo sumontuotos didesnės turbinos, naujas išmetimo kolektorius, tarpinis suslėgto oro aušintuvas, parašyta nauja variklio valdymo programa. Šių pakeitimų rezultatas - milžiniški ugnies pliūpsniai iš išmetimo vamzdžių ir 1205 arklio galios.
Kartais pagalvojame - „Ar automanų fantazijai yra kažkokios ribos?“ Kiekvieną kartą, kai sau užduodame tokį klausimą, mus pasiekia štai tokie projektai, kurie laužo visas įmanomas taisykles.
Perskaitę antraštę, iškart turėjote suprasti, jog tai nėra tik dar vienas modifikuotas „Volkswagen Golf“. Tai žymiai rimtesnis projektas, kuris priekyje turi „Audi RS6“ automobiliuose matytą agregatą - 10 cilindrų turinčią raketą.
„Golf R32“ pagrindu pradėtas projektas buvo pradėtas tik dėl vienos priežasties - įsitikinti, ar įmanoma sukurti labai greitą hečbeką, kuris turėtų „Audi RS6“ jėgainę. Sprendžiant iš projekto autorių pateiktų duomenų - tikslą pasiekti pavyko.
Šiuo metu 10 cilindrų motoras išvysto 1005 arklio galias ir 1270 Nm sukimo momentą. „Golf“ savininkui nusprendus kartu pavežioti draugus, į pagalbą pasitelkus azoto suboksido sistemą, variklio galia pakeliama iki 1170 arklio galių ir 1578 Nm. Šie skaičiai prilygsta „Bugatti Veyron Super Sport“ parametrams. Tačiau tai dar ne viskas.
Automobiliui neseniai buvo įsūdyta antroji modifikacijų partija : buvo sumontuotos didesnės turbinos, naujas išmetimo kolektorius, tarpinis suslėgto oro aušintuvas, parašyta nauja variklio valdymo programa. Šių pakeitimų rezultatas - milžiniški ugnies pliūpsniai iš išmetimo vamzdžių ir 1205 arklio galios.