• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1993 metais, Volkswagen pademonstravo labai neįprastą trečios kartos Golf, kuris buvo ruošiamas su mintimi dalyvauti pasaulio ralio čempionate. Gaila, bet vietoj šio prototipo, į serijinę gamybą pateko šiek tiek patobulintas Volkswagen Golf GTI su 1.8 litro benzininiu motoru, agresyvesne išvaizda, keturių varomųjų ratų pavara ir maždaug dvigubai didesne kaina. 
Nežinome dėl kokių priežasčių į serijinę gamybą nepateko Golf A59, tačiau šis vienintelis pasaulyje prototipas galėjo tuometinę hot hatch'ų rinką apversti aukštyn kojom. Kaip ir Golf G60, taip ir šis prototipas turėjo keturių varomųjų ratų pavarą Syncro a.k.a Quattro, tačiau po kapotu slypėjo 2 litrų benzininis motoras išvystantis net 275 arklio galias ir 375 NM sukimo momentą. Varikliui draugiją palaikė KKK turbina, Bosch naujos kartos tiesioginio įpurkšimo sistema ir šešių bėgių mechaninė pavarų dėžė.

1993 metais, Volkswagen pademonstravo labai neįprastą trečios kartos Golf, kuris buvo ruošiamas su mintimi dalyvauti pasaulio ralio čempionate. Gaila, bet vietoj šio prototipo, į serijinę gamybą pateko šiek tiek patobulintas Volkswagen Golf GTI su 1.8 litro benzininiu motoru, agresyvesne išvaizda, keturių varomųjų ratų pavara ir maždaug dvigubai didesne kaina. 
Nežinome dėl kokių priežasčių į serijinę gamybą nepateko Golf A59, tačiau šis vienintelis pasaulyje prototipas galėjo tuometinę hot hatch'ų rinką apversti aukštyn kojom. Kaip ir Golf G60, taip ir šis prototipas turėjo keturių varomųjų ratų pavarą Syncro a.k.a Quattro, tačiau po kapotu slypėjo 2 litrų benzininis motoras išvystantis net 275 arklio galias ir 375 NM sukimo momentą. Varikliui draugiją palaikė KKK turbina, Bosch naujos kartos tiesioginio įpurkšimo sistema ir šešių bėgių mechaninė pavarų dėžė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Rallye-Golf-A59


Turbūt jau supratote, jog A59 neturėjo nieko bendro su galingiausiomis Golf versijomis. Ši mažoji raketa iki 100 km/val. sugeba įsibėgėti per 4.2 sekundės ir pasiekti net 270 km/val. maksimalų greitį. Automobilis svėrė vos 1373 kilogramus! Įspūdinga?
Prie automobilio dirbę inžinieriai teigia, jog mašina buvo kuriama ne tik lenktynių trasoms, bet ir smagiems pasivažinėjimams žvyrkeliu. Volkswagen norėdama sukurti tikrą tanką, išsiuntė du Golf A59 prototipus į Niurburgringą, kuriame jie privalėjo įveikti ne mažiau kaip 20.000 kilometrų. Įprastam automobiliui, tai būtų tikras pragaras, tačiau abudu modelio prototipai be didelio vargo ir gėdimų sugebėjo įveikti šią distanciją.

REKLAMA

img_5155


Jeigu automobilis būtų patekęs į serijinę gamybą, Volkswagen būtų pagaminusi tik 2500 šio modelio egzempliorių. Kodėl projektui buvo uždegta raudonas šviesoforo signalas? Galutinė automobilio kaina, kuri būtų siekusi net 42.000 eurų arba net 145.000 litų. Nors tai yra labai didelė suma, tačiau kiekvienas parduotas Golf A59 egzempliorius VAG koncernui neatneštų jokio pelno - atvirškiai. Nuo kiekvieno parduoto automobilio vokiečiai prarastų maždaug 20.000 litų.

volkswagen-golf-a59-11


 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų