Turbūt jau supratote, jog A59 neturėjo nieko bendro su galingiausiomis Golf versijomis. Ši mažoji raketa iki 100 km/val. sugeba įsibėgėti per 4.2 sekundės ir pasiekti net 270 km/val. maksimalų greitį. Automobilis svėrė vos 1373 kilogramus! Įspūdinga?
Prie automobilio dirbę inžinieriai teigia, jog mašina buvo kuriama ne tik lenktynių trasoms, bet ir smagiems pasivažinėjimams žvyrkeliu. Volkswagen norėdama sukurti tikrą tanką, išsiuntė du Golf A59 prototipus į Niurburgringą, kuriame jie privalėjo įveikti ne mažiau kaip 20.000 kilometrų. Įprastam automobiliui, tai būtų tikras pragaras, tačiau abudu modelio prototipai be didelio vargo ir gėdimų sugebėjo įveikti šią distanciją.
Jeigu automobilis būtų patekęs į serijinę gamybą, Volkswagen būtų pagaminusi tik 2500 šio modelio egzempliorių. Kodėl projektui buvo uždegta raudonas šviesoforo signalas? Galutinė automobilio kaina, kuri būtų siekusi net 42.000 eurų arba net 145.000 litų. Nors tai yra labai didelė suma, tačiau kiekvienas parduotas Golf A59 egzempliorius VAG koncernui neatneštų jokio pelno - atvirškiai. Nuo kiekvieno parduoto automobilio vokiečiai prarastų maždaug 20.000 litų.