Didžiausią įspūdį palieka ne į viršų pasikeliančios durys ar pasisukantys ratai, leidžiantys automobiliui apsisukti 180 laipsnių. Didžiausią įspūdį palieka automobilyje sumontuotos technologijos, kurios šiuolaikinėse mašinose tapo bazinės įrangos dalimi.
Pradėkime pagalbinių sistemų. Automobilio priekyje buvo sumontuota kamera, kuri stebi priešais jus važiuojantį automobilį. Jeigu tarpas tarp jūsų ir priešais važiuojančio automobilio sumažėja iki minimalaus atstumo, prietaisų skydelyje užsidega raudona šviesa.
Prietaisų skydelis - skaitmeninis. Jame buvo rodomas ne tik automobilio greitis, kuro bako likutis, bet ir automatinės greičio palaikymo kontrolės ir eismo sąlygų informacija.
„Futura“ taip pat turėjo elektrinį vairo stiprintuvą, automatinį rankinį stabdį, pažangią ABS sistemą ir automatinę automobilio pastatymo sistemą, kuri veikia taip pat kaip ir šiuolaikinės sistemos. Vairuotojui užtenka išlipti iš automobilio, o „Futura“ daugybės daviklių pagalba suranda stovėjimo vietą ir į ją atsistoja. Vairuotojui nereikia pajudinti ne vieno piršto.
Dabar tik lieka atsakyti į vieną klausimą - Kodėl pramonės gigantai taip ilgai užtruko diegdami šias technologijas į mums visiems įkandamus automobilius?
GALERIJA
Kompaktiškas hečbekas buvo aprūpintas 1.7 litro, keturių cilindrų dyzeliniu varikliu su tiesioginiu įpurškimu ir kompresoriumi. Šio motoro pajėgumas siekė vos 82 arklio galias ir 155 Nm, tačiau dėl labai mažo automobilio svorio ( ~1000 kilogramų ) vidutinės kuro sąnaudos 100 kilometrų siekė vos 4.6 litro.
Kad ir kaip būtų keista, tačiau 1989 metais pristatyta „Volkswagen“ koncepcija padėjo labai stiprius pamatus moderniems markės modeliams. Pažvelkite į „Golf“ arba „Jetta“ - nustebsite kiek daug 1989 metais pristatyto modelio technologijų turi šie automobiliai.