Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tai turbūt beprotiškiausias projektas, kurį matėme šiais metais. Nesileiskite apgaunami kuklios automobilio išvaizdos, nes po šiuo paprastu paltu slypi labai įdomus projektas.
Vyrukas iš Jungtinių Amerikos Valstijų, prieš keletą metų nusprendė sukurti analogų neturintį projektą, kuris vėliau virto į kai ką įspūdingo. Kaip, kad pasakytų mūsų skaitytojas Andrius - „Best trap on wheels“. Būtent jam ir Rokui turėtume dėkoti už šio projekto suradimą ir pasidalinimą su mumis.
O dabar eikime prie reikalo. Vyrukas iš pradžių norėjo du variklius sumontuoti į ketvirtos Golf, tačiau susidūręs su įvairiausiais sunkumais - suprato, kad geriau viską perkelti į Volkswagen Bora/Jetta kėbulą.
Priekinius automobilio ratus suka, daugeliui puikiai pažįstamas, VR6 tipo variklis. Tuo tarpu kažkur per vidurį yra sumontuotas W8 benzininis variklis, kuris suka galinius automobilio ratus. Kol toli nepabėgome, nežinantiems, norime pasakyti kas per daiktas yra W8 motoras.
2001 metais Volkswagen nusprendė į Passat sumontuoti visiškai naują, 4 litrų, 8 cilindrų motorą, kuris išvystė 275 arklio galias ir 370 NM sukimo momentą. Būtent šis variklis ir suka galinius Bora/Jetta ratus.
Kadangi projekto autorius visą projekto eigą filmuoja, galite pasižiūrėti žemiau esančius vaizdo klipus.
Tai turbūt beprotiškiausias projektas, kurį matėme šiais metais. Nesileiskite apgaunami kuklios automobilio išvaizdos, nes po šiuo paprastu paltu slypi labai įdomus projektas.
Vyrukas iš Jungtinių Amerikos Valstijų, prieš keletą metų nusprendė sukurti analogų neturintį projektą, kuris vėliau virto į kai ką įspūdingo. Kaip, kad pasakytų mūsų skaitytojas Andrius - „Best trap on wheels“. Būtent jam ir Rokui turėtume dėkoti už šio projekto suradimą ir pasidalinimą su mumis.
O dabar eikime prie reikalo. Vyrukas iš pradžių norėjo du variklius sumontuoti į ketvirtos Golf, tačiau susidūręs su įvairiausiais sunkumais - suprato, kad geriau viską perkelti į Volkswagen Bora/Jetta kėbulą.
Priekinius automobilio ratus suka, daugeliui puikiai pažįstamas, VR6 tipo variklis. Tuo tarpu kažkur per vidurį yra sumontuotas W8 benzininis variklis, kuris suka galinius automobilio ratus. Kol toli nepabėgome, nežinantiems, norime pasakyti kas per daiktas yra W8 motoras.
2001 metais Volkswagen nusprendė į Passat sumontuoti visiškai naują, 4 litrų, 8 cilindrų motorą, kuris išvystė 275 arklio galias ir 370 NM sukimo momentą. Būtent šis variklis ir suka galinius Bora/Jetta ratus.
Kadangi projekto autorius visą projekto eigą filmuoja, galite pasižiūrėti žemiau esančius vaizdo klipus.