• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas didžiausių automobilių gamintojų – „Volkswagen Group“, po daugelį vairuotojų supykdžiusio taršos skandalo, imasi radikalių priemonių, jog galėtų pakeisti viso koncerno įvaizdį visame pasaulyje.
Daugelio koncernų vadovai baiminasi, jog itin griežti taršos reikalavimai lengviesiems automobiliams gali labai stipriai atsiliepti ne tik gamintojų pelnui, bet ir daugelio Europos šalių ekonomikoms.
Kol tam tikrų gamintojų vadovai skėsčioja rankomis ir kiekvieną savaitę bando nutolinti itin griežtų taršos reikalavimų įsigalioją, „Volkswagen Group“ inžinieriai jau dabar žino kada turėsime keliauti į vidaus degimo variklio laidotuves.
„Volkswagen“ strategijos vadovas, Michaelis Jostas, kalbėdamas su „Bloomberg“  atstovais prasitarė, jog sekanti vidaus degimo variklių karta bus paskutinė.

Vienas didžiausių automobilių gamintojų – „Volkswagen Group“, po daugelį vairuotojų supykdžiusio taršos skandalo, imasi radikalių priemonių, jog galėtų pakeisti viso koncerno įvaizdį visame pasaulyje.
Daugelio koncernų vadovai baiminasi, jog itin griežti taršos reikalavimai lengviesiems automobiliams gali labai stipriai atsiliepti ne tik gamintojų pelnui, bet ir daugelio Europos šalių ekonomikoms.
Kol tam tikrų gamintojų vadovai skėsčioja rankomis ir kiekvieną savaitę bando nutolinti itin griežtų taršos reikalavimų įsigalioją, „Volkswagen Group“ inžinieriai jau dabar žino kada turėsime keliauti į vidaus degimo variklio laidotuves.
„Volkswagen“ strategijos vadovas, Michaelis Jostas, kalbėdamas su „Bloomberg“  atstovais prasitarė, jog sekanti vidaus degimo variklių karta bus paskutinė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen I.D Buzz (1)


„Mes užsibrėžėme tikslą – po truputėlį atsisakyti vidaus degimo variklių. 2026 metais mes pristatysime paskutinę vidaus degimo variklio kartą. Po to, mažais žingsniais jų atsisakysime.“
Specialistas priduria, jog „Volkswagen“ nesiruošia išsižadėti vidaus degimo variklių – jie bus tobulinami ir tiekiami į tuos regionus, kuriuose jiems yra poreikis. Pavyzdžiui, į Afriką, Tolimuosius Rytus ar Pietų Ameriką.
„Volkswagen“ šiuo metu ruošiasi pristatyti eilę naujų, tik elektra varomų automobilių, kurie kainuotų ne daugiau negu panašaus dydžio modelis su dyzeliniu varikliu.
„I.D Neo“ hečbekas – „Golf“ dydžio automobilis, bus pristatytas 2019 metais. 2020 metais modelių gamą papildys „SUV“, sedanas ir vienatūris, o iki 2030 metų „Volkswagen Group“ savo rankose tikisi turėti daugiau kaip 300 elektra varomų skirtingų transporto priemonių.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų