Automobilis, kurį nuolatos visas pasaulis perka nepaisydami ekonomikos nuosmūkių ar kitų negandų. Šiuo metu ne pačioje geriausioje padėtyje esantis automobilių gamintojas iš Vokietijos, šiandien pristatė atnaujintą septintos kartos „Volkswagen Golf“ modelių šeimą su kuria debiutuoja nauji varikliai ir „Premium“ segmente matytas technologijas.
Atnaujinto „Golf“ pasirodymo automobilių rinkos dalyviai laukė daugiau ne vienerius metus, todėl nenuostabu, jog šiandien pristatytas modelis sulaukė tiek daug dėmesio. Be to, atnaujinta modelių gama padės atsilaikyti prieš vis stiprėjančius konkurentus iki tol, kol pasirodys naujos kartos modelis 2019 metais.
Pažvelgę į atnaujintą modelį, daugelis automanų paklaus - „Kas naujo?“ Šį kartą „Volkswagen“ atliko žymiai daugiau pakeitimų negu įprastai. Tačiau patys svarbiausi pakeitimai buvo atlikti ne automobilio įšorėje, bet interjere, variklio skyriuje ir pakaboje.
Vizualiai, naujasis modelis nuo senojo skiriasi nežymiai. Automobilio siluetas nepasikeitė, tačiau dabar žvelgiant į atnaujintą „Golf“ pamatysime naujo dizaino priekinius žibintus, naujo dizaino priekinį buferį, naujo dizaino ratlankius, šiek tiek kitokios formos šoninius veidrodėlius.
Galinėje automobilio dalyje pakeitimų taip pat nedaug. Priklausomai nuo modifikacijos, galinė automobilio dalis gaus naujo dizaino galinį buferį su dviem chromuotais intarpais, kurie atrodo kaip dvigubos išmetimo sistemos imitacijos.
„Volkswagen“ atstovai teigia, jog daugiausiai dėmesio buvo skirta technologijoms, kurios yra labai svarbios naujos kartos automobilių pirkėjams. Atnaujintas modelis galės būti komplektuojamas su 12,3 colių skaitmeniniu prietaisų skydeliu, priklausomai nuo pasirinktos modifikacijos, centrinėje konsolėje bus 6,5, 8 arba 9,2 colio lietimui jautrūs ekranai, kurių pagalba bus galima keisti įvairiausius automobilio parametrus, stebėti navigacijos informaciją ir pan.
„Volkswagen“ populiariausias modelis taip pat bus komplektuojamas su keliomis naujomis ir atnaujintomis saugumo sistemomis. Saugumo sistemų sąraše bus „Traffic Jam Assist“, kuri padės sklandžiau pravažiuoti mieste susidariusias spūstis, „Emergency Assist“, kuri padės išvengti susidūrimo su kitu automobiliu, „Lane Assist Plus“, kuri neleis automobiliui išvažiuoti iš savo eismo juostos, „City Emergency Braking“ sistema, kuri stebės ar į važiuojamąją dalį staiga neišbėgs pėstysis ar dviratininkas ir „Park Assist“, kurios pagalba automobilis į stovėjimo vietą atsistos pats.
Variklių gamoje - naujų ir modernizuotų variklių antplūdis. Pačias kukliausias „Golf“ modelių versijas varys 1,2 arba 1,4 litro benzininiai jėgos agregatai. Tačiau šiek tiek brangesnių modifikacijų ratus suks naujutėliai 1,5 litro, keturių cilindrų varikliai.
1,5 TSI EVO jėgos agregatas išvystys 150 arklio galių ir 250 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu 1,5 litro TSI EVO „BlueMotion“ versija išvystys 130 arklio galių ir 200 Nm sukimo momentą.
Naujasis 1,5 litro variklis taps pirmuoju „Volkswagen“ benzininiu agregatu, kuris bus aprūpintas kietųjų daleliu filtru, pajėgiančiu CO2 emisiją sumažinti kelis kartus.
Automanams skirta versija su 2,0 litrų, 4 cilindrų motoru išvystys 230 arba 245 arklio galias, priklausomai nuo pasirinktos modifikacijos.
Apie atnaujintą dyzelinių variklių gamą „Volkswagen“ atstovai kalba nenoriai. Žinoma tik tiek, jog kitąmet 1,6 litro dyzelinius motorus pakeis 1,5 litro jėgos agregatai.
Kitąmet bus pristatyta ir atnaujinta „Golf R“ versija, kuri neoficialių šaltinių teigimu, turės daugiau nei 400 arklio galių išvystantį motorą. Ar tai bus tiesa? Pamatysime.