Padidinti keturių cilindrų variklio galią iki 500 arklio galių „Posaidon“ specialistams pavyko pakeistus turbiną, perrašius variklio valdymo programą, sumontavus efektyviau veikiančią oro srauto matuoklę, išmetimo sistemą iš nerūdijančio plieno, kuri taip pat turi „200 CPI“ katalizatorių.
Automobilį modifikavę automanai taip pat pakeitė oro filtrą, sumontavo naują tarpinį suslėgto oro aušintuvą, kuris užtikrins, jog varikliui dirbant pilnu pajėgumu jis neperkaistų.
Šių modifikacijų rezultatas : 500 arklio galių ir 555 Nm sukimo momentas, kuris yra ribojamas elektronikos.
Automobilį tobulinusių specialistų teigimu, galingesnę jėgainę turintis modelis iki 100 km/val. įsibėgės vos per 3,5 sekundės ir pasieks 315 km/val. greitį.
Važinėdami Vokietijoje atidžiai stebėkite galinio vaizdo veidrodėlį. Gali būti, jog vieną dieną jame išvysite šį galiūną.