Atsiradus progai, jis iš vienos įmonės įsigijo užmuštą „Moskvich 2715“, kurį kadaise naudojo paštininkai. Vos tik įsigijęs automobilį 2002 metais, Grigorijus pradėjo kruopščius restauracijos darbus. Nors iš pradžių jis galvojo jį išlaikyti originalaus stovio, tačiau jo sūnus rekomendavo jį skoningai patobulinti ir ateityje parduoti už beprotiškai didelius pinigus.
Grigorijus iš viso tobulindamas ir restauruodamas šį automobilį užtruko net 11 metų. Penkis metus jis užtruko tobulindamas savo viziją, piešdamas eskizus ir ieškodamas reikalingų detalių.
Po variklio gaubtu slypi 2.4 litro, vakarietiško automobilio variklis. Po keletos patobulinimų, atnaujinimų, pakankamai didelės kubatūros motoras išvysto maždaug 200 arklio galių. Vertinant pagal modernius standartus - tai yra labai mažai, tačiau to užtenka.
Važiuoklė taip pat neturi nieko bendro su senuoju „Moskvich“. Pasak Grigorijaus, važiuoklė primena senos konstrukcijos „Peugeot“ markės automobilius.
Didžiausi pasikeitimai yra automobilio interjere. Restauruotas ir gausiai patobulintas „Moskvich'ius“ neturi nieko bendro su savo giminaičiais. Kadangi viskas buvo daroma pagal užsakymą, kiekviena detalę priklauso tik šiam automobiliui. Daugiau niekur kitur tokios nerasite. Na nebent kur nors Kinijoje.
Grigorijus teigia, jog šis projektas sulaukė daugybės dėmesio. Nors per vienuolika metų į šį projektą buvo investuota 100.000 JAV dolerių, tačiau atsiranda įvairių automobilių mėgėjų, kurie jam už šį automobilį siūlo milijonus. Tik nežinome kokia valiuta - rubliais ar doleriais.
„Moskvich 2715“ galerija :