Nemažą siurprizą pateikė Saab automobilių gerbėjų klubas. Ko jau ko, bet tikrai nesitikėjome tokio tipo renginyje išvysti nemažą Saab automobilių ekspoziciją. Tačiau atrodo, kad lenkai turi silpnybę net ir švediškoms mašinoms.
Saab klubo nariai nusprendė parodyti kaip evoliucionavo švediškų automobilių dizainas. Saab automobilių ekspozicijos pradžioje stovėjo vienas pirmųjų kompanijos modelių - 93. Tuo tarpu jos pabaigoje stovėjo vienas geriausių kompanijos automobilių - Saab 900 Turbo.
Kaip bebūtų keista, tačiau net ir Porsche klubas į „Verva Street Racing“ atvežė ne visiškai naujus, bet ne pirmos jaunystės modelius. Porsche 356, Porsche 914, Porsche 911 Carrera, Porsche 911 GT2. Jeigu nesuklysime, tai Porsche klubo stende naujausias automobilis buvo pagamintas 1998 metais.
Amerikoje labai populiarus, tačiau Europoje pakankamai retas automobilio tipas - lowrider'iai. Dar vienas didžiulis automobilių klubas, kuris į „Verva Street Racing“ atvažiavo parodyti savo kozirių.
Galbūt lowrider'iai daugeliui asocijuojasi su ginkluotais juodaodžiais, tačiau reikėtų pripažinti, kad parodoje demonstruoti automobiliai atrodo įspūdingai. Kiekviena smulki detalė atrodo buvo poliruojama penkis kartus per dieną. Kiekvienas sudėtingesnis konstrukcinis sprendimas atrodo buvo atliktas auksarankio rankomis.
„Verva Street Racing“ metu, oficialus Mazda atstovas norėjo paminėti populiariausio kabrioleto pasaulyje gimtadienį. Nors parodoje neišvydome rugsėjo pradžioje pristatyto naujo modelio, tačiau vietoj to pamatėme labai gražią senų Mazda MX-5 modelių ekspoziciją. Nors didžioji jų dalis buvo standartiniai, tačiau tarp jų galėjome išvysti ir keletą perliukų.
Lenkai turi silpnybę ne tik vokiškiems, japoniškiems ar švediškiems, bet ir amerikoniškiems automobiliams. Šalia šokliųjų lowrider'ių buvo išstatyti tikro amerikiečio pasididžiavimai - Ford Mustang ir Dodge Challenger.
Iš tikrųjų, Ford Mustang buvo ne vienas, bet keletas. Jų tarpe - išskirtinė ir labai reta Mustang versija su Caroll Shelby parašu.
Galerija :