Tad brangieji, susipažinkite su Chris'ui priklausančiu „Mitsubishi EVO X“. Paskutiniu savo rūšies atstovu, kuris prieš beveik trejus metus atvyko į Chris'o garažą.
„Jeigu atvirai, automobilis standartiniu išliko gal 3 dienas. Kiekvienas automobilis, kurį turėjau, nebuvo standartinis. Toks jau aš esu“, - priduria Chris'as.
Iš pradžių vaikinas įsigijo specialų prietaisą, kuris padeda automobiliams švilpauti. Atspėsite kokį? Taip, Jūs esate visiškai teisūs. Tai buvo BOV'as. Tačiau, tai buvo tik pradžia.
Sėdėdamas prie kompiuterio ir naršydamas įvairiausių parduotuvių tinklapius, vaikinas užsisakė įvairiausių detalių, kurios standartinį „EVO X“ pavertė į dar niekur nematytą monstrą.
Dviejų savaičių bėgyje atkeliavo „TR1“ kompanijos išmetimo sistema, kuri buvo pagaminta iš titano, „Enkei RS05RR“ 18 x 10.5 ratlankiai, 25 mm spacer'iai, „Yokohama AD08S“ ir „Falken 452“ padangos. Vienos skirtos lenktynių trasai, kitos bendro naudojimo keliams.
Nesustokime ir tęskime toliau. „CBRD BBK“ turbina, 1000 cc purkštukai, „DW65C“ kuro pompa, „ETS“ tarpinis suslėgto oro aušintuvas, platesnės radiatoriaus žarnos, perprogramuotas variklio kompiuteris. Šių ir dar kitų detalių pagalba automobilio variklis dabar išvysto maždaug 410 arklio galių, jeigu „EVO X“ naudoja bioetanolį. Tuo tarpu naudojant normalų benziną, variklio galia siekia 343 arklio galias.
Sutvarkius automobilio techninę dalį, atėjo metas pakeisti „EVO X“ eksterjerą. Vaikinas keletos specialistų iš Jungtinių Amerikos Valstijų pagaminti šetoniškai atrodančius priekinius žibintus, Kalėdų proga atkeliavo „APR GT300“ spoileris. Taip pat nereikėtų pamiršti „Varis“ bodykit'o replikos.
Galutinius rezultatus matote patys. Vargu, ar buvo bent vienas automanas, kuriam neatvipo žandikaulis.