• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mitsubishi“ sukūrė net dešimt įvairiausių „Lancer“ modelio evoliucijų, kurios vienaip ar kitaip sugebėjo pakeisti mūsų požiūrį į galingus, greitus ir sportiškus japoniškus sedanus. „Mitsubishi“ buvo viena iš tų kompanijų, kuri pasiryžo padaryti tai, ką devintame dešimtmetyje padarė „Ford“.
Japonai sukūrė darbininkų klasės superautomobilį, kuris turėdavo visus praktiško sedano privalumus, tačiau ne vieno superautomobilio trūkumo. Juk tai tobulas receptas!
Tačiau net ir tokie modeliai kaip „EVO“, prieina liepto galą. Kadangi žmonės sėdintys aukštuose valstybės postuose žino tik kaip ką nors uždrausti ar sumažinti, nenuostabu, kad mėsos trūkumas privertė aplinkosaugininkus uždėti apynasrį visiems automobilių gamintojams.
Dėl griežtėjančių išmetamųjų dujų reikalavimų „Mitsubishi“ buvo priversta nutraukti legendinio „EVO“ gamybą ir pamiršti apie tiesioginio įpėdinio sukūrimą. Prieš gerą mėnesį ar du, japoniškų automobilių gamintojos atstovai sakė, jog „EVO“ modelį pakeis galingas, hibridinę jėgainę turėsiantis visureigis. Tačiau kaip ir jau nebegaminamas „Nissan SX“, taip ir „EVO“ išliks populiarus daugelį metų dėl visiems puikiai suprantamų priežasčių.

„Mitsubishi“ sukūrė net dešimt įvairiausių „Lancer“ modelio evoliucijų, kurios vienaip ar kitaip sugebėjo pakeisti mūsų požiūrį į galingus, greitus ir sportiškus japoniškus sedanus. „Mitsubishi“ buvo viena iš tų kompanijų, kuri pasiryžo padaryti tai, ką devintame dešimtmetyje padarė „Ford“.
Japonai sukūrė darbininkų klasės superautomobilį, kuris turėdavo visus praktiško sedano privalumus, tačiau ne vieno superautomobilio trūkumo. Juk tai tobulas receptas!
Tačiau net ir tokie modeliai kaip „EVO“, prieina liepto galą. Kadangi žmonės sėdintys aukštuose valstybės postuose žino tik kaip ką nors uždrausti ar sumažinti, nenuostabu, kad mėsos trūkumas privertė aplinkosaugininkus uždėti apynasrį visiems automobilių gamintojams.
Dėl griežtėjančių išmetamųjų dujų reikalavimų „Mitsubishi“ buvo priversta nutraukti legendinio „EVO“ gamybą ir pamiršti apie tiesioginio įpėdinio sukūrimą. Prieš gerą mėnesį ar du, japoniškų automobilių gamintojos atstovai sakė, jog „EVO“ modelį pakeis galingas, hibridinę jėgainę turėsiantis visureigis. Tačiau kaip ir jau nebegaminamas „Nissan SX“, taip ir „EVO“ išliks populiarus daugelį metų dėl visiems puikiai suprantamų priežasčių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

00


Tad brangieji, susipažinkite su Chris'ui priklausančiu „Mitsubishi EVO X“. Paskutiniu savo rūšies atstovu, kuris prieš beveik trejus metus atvyko į Chris'o garažą.
„Jeigu atvirai, automobilis standartiniu išliko gal 3 dienas. Kiekvienas automobilis, kurį turėjau, nebuvo standartinis. Toks jau aš esu“, - priduria Chris'as.

REKLAMA

DSC_7051-1024x682


Iš pradžių vaikinas įsigijo specialų prietaisą, kuris padeda automobiliams švilpauti. Atspėsite kokį? Taip, Jūs esate visiškai teisūs. Tai buvo BOV'as. Tačiau, tai buvo tik pradžia.
Sėdėdamas prie kompiuterio ir naršydamas įvairiausių parduotuvių tinklapius, vaikinas užsisakė įvairiausių detalių, kurios standartinį „EVO X“ pavertė į dar niekur nematytą monstrą.

REKLAMA
REKLAMA

DSC_7080-1024x682


Dviejų savaičių bėgyje atkeliavo „TR1“ kompanijos išmetimo sistema, kuri buvo pagaminta iš titano, „Enkei RS05RR“ 18 x 10.5 ratlankiai, 25 mm spacer'iai, „Yokohama AD08S“ ir „Falken 452“ padangos. Vienos skirtos lenktynių trasai, kitos bendro naudojimo keliams.
Nesustokime ir tęskime toliau. „CBRD BBK“ turbina, 1000 cc purkštukai, „DW65C“ kuro pompa, „ETS“ tarpinis suslėgto oro aušintuvas, platesnės radiatoriaus žarnos, perprogramuotas variklio kompiuteris. Šių ir dar kitų detalių pagalba automobilio variklis dabar išvysto maždaug 410 arklio galių, jeigu „EVO X“ naudoja bioetanolį. Tuo tarpu naudojant normalų benziną, variklio galia siekia 343 arklio galias.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DSC_7089-1024x682


Sutvarkius automobilio techninę dalį, atėjo metas pakeisti „EVO X“ eksterjerą. Vaikinas keletos specialistų iš Jungtinių Amerikos Valstijų pagaminti šetoniškai atrodančius priekinius žibintus, Kalėdų proga atkeliavo „APR GT300“ spoileris. Taip pat nereikėtų pamiršti „Varis“ bodykit'o replikos.

DSC_7095-1024x682


Galutinius rezultatus matote patys. Vargu, ar buvo bent vienas automanas, kuriam neatvipo žandikaulis.

DSC_7126-1024x682


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų