Beveik 4.9 metro ilgio, 1.8 metro pločio ir 1.4 metro aukščio automobilis atrodo kaip dar vienas japoniškas sedanas. Jis gali sutalpinti penkis suaugusius keleivius ir jų bagažą, tačiau kai kalba pasisuka link automobilį varančios jėgainės - jūsų laukia siurprizas.
Palyginus su pirmosios kartos „Clarity“ modeliu, kuris taip pat turėjo vandeniliu varomą jėgainę, naujame „Honda“ inžinierių kūrinyje sumontuota jėgainė yra 33% kompaktiškesnė. Naujoji jėgainė taip pat tapo efektyvesnė ir galingesnė. „Honda“ atstovų teigimu, į automobilį montuojama jėgainė dabar išvysto 177 arklio galias.
Su pilnu degalų baku, japoniškas sedanas gali nuvažiuoti daugiau kaip 700 kilometrų atstumą. Tačiau kitaip negu elektromobiliai, kurie turi išsikraunančius akumuliatorius, vandeniliu varomas automobilis šios problemos neturi. Kaip ir su tradiciniu automobiliu, tereikia užsukti į specialią degalinę ir prisipildyti degalų baką.
Kiek kainuos šis automobilis - nežinoma. Taip pat nežinoma kuriose Europos šalyse jis parduodamas, tačiau galimybė išvysti šį automobilį Lietuvoje yra labai maža.