Natūralu, jog pasaulinės finansų krizės metu, „Saab“ buvo viena pirmųjų markių, kuria „General Motors“ panoro atsikratyti. Visgi, kam investuoti į gamintoją, kuris nesugeba dirbti pelningai?
Nors „Saab“ markę ir jos vardą bandė gelbėti buvęs „Spyker“ vadovas, tačiau pačiu nepalankiausiu metu įsigytas gamintojas turėjo pernelyg mažai laiko ir finansinių išteklių, jog galėtų išgyventi itin skaudžią krizę.
Po to, kai „Saab“ galutinai nugulė į automobilių industrijos paraštes, daugelis šią markę atstovavusių įmonių persikvalifikavo ir tiesiog pradėjo dirbti su kitais gamintojais. Tačiau štai šios, Prancūzijoje buvusios atstovybės valdytojai, regis, rankas nuleido gerokai anksčiau.
Ši apleista „Saab“ automobilių atstovybė buvo atidaryta 1972 metais. Jai vadovavo du broliai, kurie iki tol rūpinosi „Husqvarna“ įrangos prekyba ir tai darė ganėtinai sėkmingai.
Šiuo metu nėra žinoma kas iš tikrųjų nutiko šiai atstovybei, tačiau skirtingi šaltiniai teigia, jog įmonės veikla pradėjo strigti, kai vienas iš įmonę valdžiusių brolių susirgo. Galbūt vienam likusiam broliui krūvis prižiūrėti tokį verslą tapo pernelyg didelis, tačiau tai nekeičia fakto, jog 20 metų apleista atstovybė mena laikus, kuomet „Saab“ buvo populiari ir paklausi markė.
Akivaizdu, jog šią apleistą vietą rado ir tie, kurie yra linkę niokoti svetimą turtą. Šioje atstovybėje taip pat buvo apsilankę vagišiai, kurie iš tam tikrų „Saab“ automobilių nugvelbė keletą detalių. Bet kokiu atveju – kiekvienam entuziastui tai nėra malonus akiai vaizdas.