• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Norinčių įpūsti naujos gyvybės senam, legendiniam modeliui tikrai netrūksta. Tačiau daugelis pavyzdžių rodo, jog tik keletas ambicingų projektų sulaukia visuotinio automobilistų pasaulio palaikymo.


Norinčių įpūsti naujos gyvybės senam, legendiniam modeliui tikrai netrūksta. Tačiau daugelis pavyzdžių rodo, jog tik keletas ambicingų projektų sulaukia visuotinio automobilistų pasaulio palaikymo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip bebūtų keista, tačiau milijonai benzingalvių visame pasaulyje jautriausiai reaguoja į bandymus modernizuoti itališkus automobilius. Galbūt todėl, jog niekas nesugeba patobulinti ir taip kruopščiai išdailintų automobilių formų, o galbūt dėl to, jog įvairūs „Alfa Romeo“, „Ferrari“ ar „Lancia“ modeliai tiesiog privalo išlikti originalioje savo formoje.

REKLAMA

Nepaisant to, „Eccentrica Cars“ pasivadinusi įmonė nusprendė užkurti tikrą peklą. Šios įmonės darbuotojai ryžosi transformuoti vieną žinomiausių Italijos automobilių pramonės legendų – „Lamborghini Diablo“.


Eccentrica Diablo

„Eccentrica Cars“ komanda teigia, kad jų tikslas kuriant šį dizainą buvo pabrėžti „Lamborghini“ charakterį ir stilistinius bruožus, išlaikant originalios koncepcijos esmę.

REKLAMA
REKLAMA

Šis modernizuoto „Lamborghini Diablo“ projektas gimė „Eccentrica Cars“ vadovo Emanuelio Colombini galvoje. Jis jau eilę metų troško „Diablo“ automobiliui suteikti naują tikslą, su kuriuo visi į „Diablo“ galėtų pažvelgti kitomis akimis.


Nors „Eccentrica Diablo“ ilgis ir aukštis yra tokie patys kaip ir originalaus modelio, tačiau tam tikrų skirtumų galima įžvelgti. Pavyzdžiui, buvo sutrumpintos priekinės ir galinės iškyšos, o pats automobilio kėbulas – praplatintas. Taip pat inžinieriai prailgino ratų bazę, jog galėtų pakoreguoti ganėtinai nervingą „Diablo“ elgesį važiuojant didesniu greičiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Eccentrica Diablo

Įžengę į šio modernizuoto superautomobilio retro-futuristinę kabiną, joje pamatysite daugybę dizaino detalių, kuriomis galite žavėtis.


Siekiant išlaikyti 1990-ųjų stilių, automobilio salone dominuoja fiziniai mygtukai, retro stiliaus prietaisų skydelis bei nauja centrinė konsolė, kurios epicentre – meno kūrinį primenanti pavarų perjungimo svirtis bei ją juosiantys valdikliai.

REKLAMA

Kaip ir priklauso – ant vairo nerasime tuzino mygtukų, su kuriais reikėtų valdyti tam tikras funkcijas. Vietoje to – minimalistinio dizaino vairas, kuris buvo sujungtas su vairo kolonėle, pagaminta iš anglies pluošto. Visai kaip „Diablo GT-R“ modelyje.


Eccentrica Diablo

Nors iš pradžių gali pasirodyti, jog didesnis dėmesys buvo skirtas tik automobilio išvaizdai, „Eccentrica Cars“ teigia, jog nemažai laiko praleido ieškodami sprendimų, kurie padėtų visapusiškai pakeisti „Diablo“ vairavimo patirtį.

REKLAMA

Kadangi didžioji dauguma automobilio kėbulo detalių buvo pagamintos iš anglies pluošto, bendras automobilio svoris sumažėjo iki 1625 kilogramų.


Natūralu, jog buvo padidintas ir variklio galingumas. Dabar V12 motoras išvysto 550 arklio galių ir 600 Nm sukimo momentą. Su šios jėgainės pagalba, automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,8 sekundės ir pasiekia 335 km/val. maksimalų greitį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Eccentrica Diablo

Kaip ir daugelis tokio pobūdžio projektų, „Eccentrica Diablo“ bus skirtas automobilių kolekcionieriams.


Pagal dabartinį planą, „Eccentrica Cars“ planuoja pagaminti vos 19 šio modelio vienetų, tačiau tai visiškai nesvarbu. Kaip ir „Singer“, „Eccentrica Diablo“ akimirksniu pateks į automobilizmo vadovėlius kaip sėkmingas bandymas pagerbti vieną ryškiausių „Lamborghini“ modelių.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų