Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vienas žymiausių ir garbingiausių pasaulio dizainerių, Walteris de Silva, lapkričio pabaigoje atsisveikins su vyriausiojo dizainerio postu. Nuo pat 2007 metų „VAG“ koncerno automobilių dizaino kryptį diktavęs specialistas labai toli nuo automobilių industrijos nenutols.
Walter de Silva dizainerio karjerą pradėjo 1972 metais, didžiausiame Italijos automobilių gamintojo - „Fiat“ dizaino departamente. Užsitikrinęs vadovų pasitikėjimą, jaunas ir ambicingas specialistas 1986 metais buvo paskirtas „Alfa Romeo“ vyriausiuoju dizaineriu. Šioje pozicijoje jis išbuvo iki pat 1998 metų.
Suviliotas didesnės algos, Walteris de Silva persikraustė į „Seat“, o vėliau ir į „Audi“ dizaino departamento vadovo kėdę. Būtent šiam žmogui turėtumėte dėkoti už šeštos kartos „Audi A6“, „Audi A5“ ir už pirmąjį „Audi“ super-automobilį - „R8“.
Šis pokytis neturėtų daugelio nustebinti. Koncernui, kurio laukia milijardai eurų nuostolių, nereikėtų stebėtis, jog aukštą poziciją užimantis ir solidžią algą gaunantis Walteris de Silva turėjo atsisakyti „VAG“ koncerno vyriausiojo dizainerio pareigų.
Neoficialių šaltinių teigimu, didžiausias senojo žemyno automobilių gamintojas net nesiruošia ieškoti jam pamainos. Tokiu būdu „VAG“ koncernas ruošiasi sutaupyti nemažą sumą pinigų. Kas gali žinoti, galbūt ateityje „VAG“ koncerno turės tik vieną dizaino studiją, kurioje bus kuriami visų automobilių kėbulo linijos.
Vienas žymiausių ir garbingiausių pasaulio dizainerių, Walteris de Silva, lapkričio pabaigoje atsisveikins su vyriausiojo dizainerio postu. Nuo pat 2007 metų „VAG“ koncerno automobilių dizaino kryptį diktavęs specialistas labai toli nuo automobilių industrijos nenutols.
Walter de Silva dizainerio karjerą pradėjo 1972 metais, didžiausiame Italijos automobilių gamintojo - „Fiat“ dizaino departamente. Užsitikrinęs vadovų pasitikėjimą, jaunas ir ambicingas specialistas 1986 metais buvo paskirtas „Alfa Romeo“ vyriausiuoju dizaineriu. Šioje pozicijoje jis išbuvo iki pat 1998 metų.
Suviliotas didesnės algos, Walteris de Silva persikraustė į „Seat“, o vėliau ir į „Audi“ dizaino departamento vadovo kėdę. Būtent šiam žmogui turėtumėte dėkoti už šeštos kartos „Audi A6“, „Audi A5“ ir už pirmąjį „Audi“ super-automobilį - „R8“.
Šis pokytis neturėtų daugelio nustebinti. Koncernui, kurio laukia milijardai eurų nuostolių, nereikėtų stebėtis, jog aukštą poziciją užimantis ir solidžią algą gaunantis Walteris de Silva turėjo atsisakyti „VAG“ koncerno vyriausiojo dizainerio pareigų.
Neoficialių šaltinių teigimu, didžiausias senojo žemyno automobilių gamintojas net nesiruošia ieškoti jam pamainos. Tokiu būdu „VAG“ koncernas ruošiasi sutaupyti nemažą sumą pinigų. Kas gali žinoti, galbūt ateityje „VAG“ koncerno turės tik vieną dizaino studiją, kurioje bus kuriami visų automobilių kėbulo linijos.