Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Visuotinės ekologijos ir elektromobilių populiarumo laikais, tradicinio vidaus degimo variklio skleidžiamas garsas retkarčiais gali tapti tikra atgaiva. Ypač, jeigu tai – 8 cilindrų variklis.
Daugelį dešimtmečių naudota variklio konfigūracija moderniuose automobiliuose nebėra sutinkama taip dažnai kaip daugelis norėtų, bet tai nereiškia, jog šios konfigūracijos varikliai neturi gausybės gerbėjų. Ir būtent tai sieks parodyti „V8 klubo“ nariai.
Rugsėjo 19-ą dieną, Vilniuje, kone idealiausioje vietoje, Gedimino prospekte, įvyks „V8 vasaros sezono uždarymo“ renginys, kurį organizuoja ne bet kas, o „V8 klubas“.
Išskirtinių ir tikrai neeilinių automobilių vairuotojai į Vilniaus senamiestį atvyks vidurdienį. 12-ą valandą jie išsirikiuos Gedimino prospekte ir vėliau patrauks savais keliais, tad pasižymėkite datą ir nepraleiskite progos pasižvalgyti į automobilius, kurie prieš kelis dešimtmečius džiugino skirtingų pasaulio šalių vairuotojus.
Visuotinės ekologijos ir elektromobilių populiarumo laikais, tradicinio vidaus degimo variklio skleidžiamas garsas retkarčiais gali tapti tikra atgaiva. Ypač, jeigu tai – 8 cilindrų variklis.
Daugelį dešimtmečių naudota variklio konfigūracija moderniuose automobiliuose nebėra sutinkama taip dažnai kaip daugelis norėtų, bet tai nereiškia, jog šios konfigūracijos varikliai neturi gausybės gerbėjų. Ir būtent tai sieks parodyti „V8 klubo“ nariai.
Rugsėjo 19-ą dieną, Vilniuje, kone idealiausioje vietoje, Gedimino prospekte, įvyks „V8 vasaros sezono uždarymo“ renginys, kurį organizuoja ne bet kas, o „V8 klubas“.
Išskirtinių ir tikrai neeilinių automobilių vairuotojai į Vilniaus senamiestį atvyks vidurdienį. 12-ą valandą jie išsirikiuos Gedimino prospekte ir vėliau patrauks savais keliais, tad pasižymėkite datą ir nepraleiskite progos pasižvalgyti į automobilius, kurie prieš kelis dešimtmečius džiugino skirtingų pasaulio šalių vairuotojus.