Šiandien sunkvežimių įskaitos dalyviams buvo paruoštas trumpiausias greičio ruožas – vos 126 kilometrai.
Organizatoriai nusprendė, kad kopų iššūkiai sunkvežimiams neturėtų užsitęsti per ilgai, todėl maršrutą sutrumpino.
Iš savo sunkvežimio finiše išlipęs V. Žala sakė, kad jis tikėjosi lengvesnės dienos, mat sunkvežimių įskaitos atstovams reikėjo įveikti gerokai trumpesnį maršrutą, tačiau ši nuostata pasikeitė, kai ekipažas atvyko į etapo pradžią ir išvydo priešais matomas kopas.
„Visi vairuotojai surinkę svarstė kuria puse varysim ir visa tokia diena buvo“, – juokėsi V. Žala.
„Tikrai buvo sunkių, žiaurių kopų. Strigome porą kartų, teko biški pasikasti, bet abu k kartus gana greitai išsivadavome.
Vieną kartą šonu strigome – buvau persigandęs, bet pagal rezultatą matau, kad visi rūpesčių turėjo“, – pridūrė lenktynininkas.
Kita vertus, V. Žala taip pat džiaugėsi, kad iki Dakaro ralio pabaigos – jau nedaug: „Svarbiausia, kad liko tik viena diena“.
Priešpaskutinį etapą laimėjo čekas Martinas Macikas, trasą įveikęs per 2 val. 22 min. ir 41 sek.
Vos 7 sekundėmis nuo jo atsiliko antrą vietą užėmęs Kees Koolenas. Trečioje vietoje likęs V. Žala nuo lyderio atsiliko 2 min. 7 sek.
Likus vienam etapui iki ralio finišo, bendros įskaitos viršūnėje išlieka M. Macikas. Tuo tarpu V. Žala pasiekė dar vieną reikšmingą rezultatą – jis pakilo į 5-ąją bendros įskaitos vietą.
Tai yra geriausias lietuvių pasiekimas sunkvežimių klasėje per visą Dakaro istoriją.
Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaras 2025 polapyje. Taip pat nepraleiskite kasdien rodomų laidų apie Dakaro ralį – „Dakaras 2025“ (20 val. per TV6 arba portale TV3.lt) ir „Dakarorama“ (23 val. per TV6 arba portale TV3.lt).
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!