Užsakyti lėktuvą, anot B. Vanago, nebuvo visiškai naujas iššūkis – anksčiau komandai yra tekę rezervuoti mažesnius orlaivius. Visgi jis pripažino, kad šiais metais aplinkybės buvo neeilinės, o mažiausios klaidos kaina – itin didelė.
„Jeigu būtume pasirinkę organizatorių užsakomąjį skrydį iš Vilniaus mums būtų tekę keliauti į Miuncheną, Frankfurtą, Paryžių ar kitą didmiestį Europoje, nes tik iš ten numatyti reisai. Šlubuojant komerciniams skrydžiams gali nutikti bet kas, o mes negalėjome sau leisti taip rizikuoti“, – kalbėjo lenktynininkas.
Skrido ne tik lietuvių komandos
Užsakomasis tiesioginis skrydis iš Vilniaus į Džedą leido „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ eliminuoti galimas silpnąsias transporto grandis. Atitinkamai sumažėjo ir visų į Saudo Arabiją keliaujančių rizika užsikrėsti koronavirusu.
„Įveikėme visas užsakomojo skrydžio procedūras ir galiu pasakyti, kad jei to vėl prireiks kitą kartą jau bus paprasčiau. Žvelgiant į dabartinę situaciją susidaro įspūdis, kad turbūt teks užsakinėti lėktuvą ir kitais metais“, – komentavo B. Vanagas.
Dakaro dalyviai po ralio maratono finišo tuo pačiu lėktuvu grįš į Vilnių. Iš viso keleivių sąraše – daugiau nei 80 žmonių, bet tik kiek daugiau nei pusė iš jų – lietuviai. Taip nutiko todėl, kad pakeleiviais tapo ir gausi MAZ sunkvežimių komanda.
B. Vanagas juokavo, kad nors tai „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ užsakytas lėktuvas, jo paties sveikinimo žodžių per garsiakalbius keleiviai neišgirs. Anot jo, visas kolektyvas išlieka susikaupęs prieš laukiančią pagrindinę užduotį, o pramogoms šiuo metu – ne laikas.