• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar žinojote, kad „Cadillac“ kompanijos inžinieriai buvo pirmieji sukūrę automobilį, kuris turėjo pakankamai primityvia elektros instaliaciją, kurios pagalba automobilį buvo galima užvesti tik vieno raktelio pasukimu? Nors tai įvyko labai seniai, 1912 metais, tačiau nuo pat „Cadillac“ įkūrimo pradžios, šis automobilių gamintojas nuolatos stengdavosi būti vienu žingsniu priekyje negu konkurentai.
Ankstų rytą pristatytas „Cadillac“ flagmanas - „CT6“ buvo sukurtas atsižvelgiant į tikrąsias „Cadillac“ vertybes. Na, bent jau taip sako „Cadillac CT6“ pristatantis spaudos pranešimas.

Ar žinojote, kad „Cadillac“ kompanijos inžinieriai buvo pirmieji sukūrę automobilį, kuris turėjo pakankamai primityvia elektros instaliaciją, kurios pagalba automobilį buvo galima užvesti tik vieno raktelio pasukimu? Nors tai įvyko labai seniai, 1912 metais, tačiau nuo pat „Cadillac“ įkūrimo pradžios, šis automobilių gamintojas nuolatos stengdavosi būti vienu žingsniu priekyje negu konkurentai.
Ankstų rytą pristatytas „Cadillac“ flagmanas - „CT6“ buvo sukurtas atsižvelgiant į tikrąsias „Cadillac“ vertybes. Na, bent jau taip sako „Cadillac CT6“ pristatantis spaudos pranešimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Kompanijos flagmanu tapsiantis sedanas yra 5.1 metro ilgio, 1.8 metro pločio ir 1.4 metro aukščio. Ratų bazės ilgis - 3.1 metro. Tai reiškia, jog „Cadillac CT6“ yra maždaug tokių pačių išmatavimų kaip ir 7 serijos „BMW“.
Amerikiečiai norėdami pabrėžti, jog tai yra prabangiausias „Cadillac“ modelis, į jį sumontavo 10 colių lietimui jautrų ekraną, bevielį išmanaus telefono krovikį, tik pačios aukščiausios kokybės apdailos medžiagas, 34 garsiakalbių garso sistemą, keturių zonų klimato kontrolę ir dar daugybę privalumų, kurie tokiuose automobiliuose šiais laikais yra privalomi.

REKLAMA

586833051917893884


Variklių gamoje bus trys varikliai : 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo-benzininis agregatas išvystantis 265 arklio galias, 3.6 litro, šešių cilindrų atmosferinis motoras išvystantis 335 arklio galias ir 3.0 litrų, šešių cilindrų turbo-benzininis variklis išvystantis 400 arklio galių. Kiekvienas variklis bus suporuotas su 8 bėgių automatine pavarų dėže ir ,jeigu bus poreikis, keturių varančiųjų ratų pavara.
„Cadillac“, deja, neatskleidė naujojo flagmano kainos, tačiau nenustebtume, jeigu „Cadillac CT6“ kainuotų šiek tiek daugiau negu pačios pigiausios „Audi A8“ ar 7 serijos „BMW“ versijos.
[nqspoll id="156"]

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų