Pirmieji prototipai buvo išbandyti ir ne vieną kartą, tačiau vos du cilindrus turėjęs motoras nebuvo nei patikimas, nei pajėgus patempti pakankamai sunkius kėbulus.
Po nesėkmingų bandymų sukurti mažyčius ir tuo pačiu galingus variklius, italai vėl pradėjo eksperimentuoti tik 1985-ųjų pabaigoje. Tai turėjo būti aukštasūkis, trijų cilindrų variklis su turbina, tačiau ką jie sukūrė - nustebino net ir tuometinius „Ferrari“ vadovus. Tai buvo 1.3 litro darbinio tūrio, 3 cilindrų benzininis variklis, kuris išvystė 130 arklio galių esant 5000 aps/min.
Ar „Ferrari“ planavo sukurti miesto automobilį? O galbūt „Ferrari“ planavo sukurti motociklą į kurį būtų montuojamas šis motoras? Tiesą sakant - ne. Vienintelė priežasties, dėl kurios buvo sukurtas šis motoras - pamatyti ką galima išspausti iš trijų cilindrų konfigūracijos ir įvertinti tokių motorų efektyvumą.
„Fiat-Chrysler“ koncernas atrodo tik neseniai suprato kokį brangakmenį turi savo kišenėje. Kuo dažniau „Ferrari“ specialistais prisidės prie „Alfa Romeo“, „Fiat“, „Lancia“ ir „Maserati“ modelių kūrimo, tuo geriau. Tik įsivaizduokite trijų cilindrų, 130 arklio galių išvystantį „Ferrari“ variklį mažyčiame „Alfa Romeo MiTo“? Skamba fantastiškai, ar ne?