• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kad ir kaip norėtume tikėti, jog kiekvienas automobilis universalus, tačiau tai būtų netiesa. „Volvo XC90“ nėra skirtas lenktynėms, o „Ferrari 458 Italia“ nėra skirtas vaikų vežimui į mokyklą. Kadangi kiekvienas automobilis turi tam tikrą paskirtį, nereikėtų stebėtis, jog 1970-ųjų pradžioje „Toyota“ pristatė automobilį, kuris buvo skirtas išvykoms į gamtą.
Anuomet eksperimentuoti bandė ne tik „Toyota“, bet ir kiti gamintojai, tačiau ne vienas gamintojas nebandė žengti į segmentą, kuris teoriškai neegzistuoja. Kelionėms skirti automobiliai tuomet buvo griozdiški, neišvaizdūs ir pakankamai brangūs. Tuo tarpu „Toyota“ inžinierių sukurtas automobilis turėjo įtikti skirtingų poreikių turintiems pirkėjams.
„Toyota RV-2“ turėjo būti sportiškas, dinamiškas, erdvus, praktiškas, komfortiškas ir patikimas automobilis. Iš pirmo žvilgsnio automobilis labai priminė sportiškus modelius iš D.Britanijos. Tačiau atvykus į norimą vietą, galinė automobilio dalis labai greitai išsipūsdavo ir tapdavo mažyčiu kambariuku, kuriame be didelių problemų tilpdavo du suaugę žmonės.

Kad ir kaip norėtume tikėti, jog kiekvienas automobilis universalus, tačiau tai būtų netiesa. „Volvo XC90“ nėra skirtas lenktynėms, o „Ferrari 458 Italia“ nėra skirtas vaikų vežimui į mokyklą. Kadangi kiekvienas automobilis turi tam tikrą paskirtį, nereikėtų stebėtis, jog 1970-ųjų pradžioje „Toyota“ pristatė automobilį, kuris buvo skirtas išvykoms į gamtą.
Anuomet eksperimentuoti bandė ne tik „Toyota“, bet ir kiti gamintojai, tačiau ne vienas gamintojas nebandė žengti į segmentą, kuris teoriškai neegzistuoja. Kelionėms skirti automobiliai tuomet buvo griozdiški, neišvaizdūs ir pakankamai brangūs. Tuo tarpu „Toyota“ inžinierių sukurtas automobilis turėjo įtikti skirtingų poreikių turintiems pirkėjams.
„Toyota RV-2“ turėjo būti sportiškas, dinamiškas, erdvus, praktiškas, komfortiškas ir patikimas automobilis. Iš pirmo žvilgsnio automobilis labai priminė sportiškus modelius iš D.Britanijos. Tačiau atvykus į norimą vietą, galinė automobilio dalis labai greitai išsipūsdavo ir tapdavo mažyčiu kambariuku, kuriame be didelių problemų tilpdavo du suaugę žmonės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1972_Toyota_RV2_04


„Toyota RV-2“ dalinosi tais pačiais techniniais komponentais su „Toyota Mark II“ ir „Crown“ modeliais. Variklis, pavarų dėžė ir įvairūs pakabos komponentai niekuo nesiskyrė nuo anksčiau minėtų lengvųjų automobilių, o tai leido net 48 procentais sumažinti „RV-2“ kūrimo kaštus.
2.6 litro benzininio variklio varomas automobilis-kemperis be didelio vargo greitkelyje sugebėdavo pasiekti 190 km/val. greitį.
Masinei gamybai paruoštas „Toyota RV-2“ buvo pristatytas 1973 metais, Tokijo automobilių parodoje. 1974 metų pradžioje, įvairiuose automobilių tema rašančiuose žurnaluose pasirodė informacija, jog „RV-2“ prekyba prasidės 1974 metų vasarą, tačiau ši naujiena nepasitvirtino. Neoficialių šaltinių teigimu, tuometiniai „Toyota“ vadovai paskutinę minutę pakeitė nuomonę ir atsisakė pradėti radikaliai atrodančio automobilio gamybą.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų