Priekinėje pakaboje – didelių naujovių nėra. „Toyota“ toliau nusprendė naudoti „MacPherson“ kolonas, dvigubas skersines svirtis gale. Laiko patikrintas sprendimas, tačiau neoficialių šaltinių duomenimis, naujasis kupė turėtų naudoti gerokai pažangesnius „Sachs“ amortizatorius. Papildomos įrangos sąraše taipogi turėtume surasti „Brembo“ kompanijos priedus.
Maloniausi siurprizai, ypač jeigu automobilį norėsite naudoti kasdien, slypės automobilio variklio skyriuje. Nuo šiol „BRZ“ ir „GR 86“ naudos didesnio tūrio (2,4 litro) bei didesnio pajėgumo variklį, kuris nors ir ne adrenalinu persunktose, bet kasdieniškose situacijose pasiūlys gerokai didesnį sukimo momentą, kurio taip trūksta „GR 86“ pirmtake. O ir tai atsispindi gamintojo pateiktose charakteristikose. Jeigu anksčiau gamintas modelis iki 100 km/val. spurtuodavo per 7,6 sekundės, tai naujas modelis tą patį žada padaryti per 6,3 sekundės.
Japonijos rinkoje „Toyota GT86“ turėtų pasirodyti dar šių metų rudenį. Tuo tarpu Europoje šio modelio debiutas numatytas 2021 m. pabaigoje. Kitaip negu „Subaru“, kuri negali sau leisti į Europą atvežti modelio sugadinsiančio CO2 emisijų vidurkį, „Toyota“ yra gerokai geresnėje padėtyje. Šimtus tūkstančius hibridinių modelių kasmet parduodantis gamintojas gali sau leisti į Europą atvežti vairavimo malonumą teikiantį kupė.
Toyota GR86 | |
---|---|
Variklis | 2.4 D-4S Boxer |
Variklio tūris [cm3] | 2387 |
Cilindrų skaičius | 4 |
Maksimali galia [AG] | 235 @ 7000 |
Sukimo momentas [Nm] | 250 @ 3700 |
Transmisija | 6 mechaninė arba automatinė |
Akceleracija 0-100 km/val. | 6,3 sekundės |
Tuščio automobilio svoris [kg] | 1270 |
Ilgis x Plotis x Aukštis [mm] | 4265 x 1775 x 1310 |
Ratų bazės ilgis | 2575 mm |