Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Toyota“ pripažino nežinanti, ar šių metų 24 valandų Le Mano lenktynėse sugebės nugalėti „Audi“, nepaisant to, kad japonų gamintojas tikina šių metų lenktynėms pasiruošęs geriau nei pernai.
„Toyota“ sugrįžimą į ištvermės lenktynes pažymėjo lygiai prieš metus, toje pačioje Le Mano trasoje, ir jau debiutinių lenktynių metu sugebėjo įkasti „Audi“, pirmaudama ne vieną valandą.
Kitose 2012 metų FIA WEC sezono lenktynėse „Toyota“ iškovojo tris pergales, tačiau komandos forma šių metų sezone kol kas lūkesčių nepateisino.
„Susiduriame su labai kietu varžovu, taigi sunku jaustis užtikrintai“, - teigė komandos prezidentasYoshiaki Kinoshita.
„Praėjusiais metais Le Manas buvo mūsų pirmosios lenktynės su „TS030 Hybrid“, taigi tikėjomės susidurti su sunkumais. Šiemet esame geriau pasiruošę ir tikimės tai pademonstruoti.“
„Žinome, kad padarėme viską, kas mūsų valioje, kad būtume pasiruošę ir atiduosime 100 procentų jėgų sėkmei pasiekti. Laukia ilga savaitė ir daug kas gali nutikti, taigi privalome būti pasiruošę priimti laukiančius iššūkius.“
Komandos lenktynininkas Alexanderis Wurzas teigia, kad „Audi“ per žiemą progresavo daugiau nei „Toyota“. „Audi“ dominavo lenktynėse Silverstoune ir Spa, todėl „Toyota“ komandai prieš lenktynes Le Mane buvo padaryta taisyklių išimtis – benzininių „Toyota“ bolidų bakai buvo padidinti trijais litrais, iki 76 litrų.
„Praėjusiais metais buvo labai sudėtinga, nes tai buvo mūsų pirmosios lenktynės. Padarėme viską, ką galėjome, kad būtume pasiruošę, tačiau nebuvo įmanoma kovoti visų lenktynių metu, nepaisant to, kad pirmavome.“
„Šį kartą per žiemą vykdėme intensyvią programą, tačiau matėme, kad mūsų varžovai taip pat patobulėjo labai smarkiai, taigi mėgaujuosi šiuo iššūkiu.“
Šie metai pažymės penkioliktą „Toyota“ bandymą laimėti 24 valandų Le Mano lenktynes. „Toyota“ antroje vietoje finišavo tris kartus: paskutinį kartą tai padarė 1999-aisiais, kai finišavo vienu ratu vėliau nei dominavęs BMW ekipažas su V12 LMR bolidu.
„Toyota“ pripažino nežinanti, ar šių metų 24 valandų Le Mano lenktynėse sugebės nugalėti „Audi“, nepaisant to, kad japonų gamintojas tikina šių metų lenktynėms pasiruošęs geriau nei pernai.
„Toyota“ sugrįžimą į ištvermės lenktynes pažymėjo lygiai prieš metus, toje pačioje Le Mano trasoje, ir jau debiutinių lenktynių metu sugebėjo įkasti „Audi“, pirmaudama ne vieną valandą.
Kitose 2012 metų FIA WEC sezono lenktynėse „Toyota“ iškovojo tris pergales, tačiau komandos forma šių metų sezone kol kas lūkesčių nepateisino.
„Susiduriame su labai kietu varžovu, taigi sunku jaustis užtikrintai“, - teigė komandos prezidentasYoshiaki Kinoshita.
„Praėjusiais metais Le Manas buvo mūsų pirmosios lenktynės su „TS030 Hybrid“, taigi tikėjomės susidurti su sunkumais. Šiemet esame geriau pasiruošę ir tikimės tai pademonstruoti.“
„Žinome, kad padarėme viską, kas mūsų valioje, kad būtume pasiruošę ir atiduosime 100 procentų jėgų sėkmei pasiekti. Laukia ilga savaitė ir daug kas gali nutikti, taigi privalome būti pasiruošę priimti laukiančius iššūkius.“
Komandos lenktynininkas Alexanderis Wurzas teigia, kad „Audi“ per žiemą progresavo daugiau nei „Toyota“. „Audi“ dominavo lenktynėse Silverstoune ir Spa, todėl „Toyota“ komandai prieš lenktynes Le Mane buvo padaryta taisyklių išimtis – benzininių „Toyota“ bolidų bakai buvo padidinti trijais litrais, iki 76 litrų.
„Praėjusiais metais buvo labai sudėtinga, nes tai buvo mūsų pirmosios lenktynės. Padarėme viską, ką galėjome, kad būtume pasiruošę, tačiau nebuvo įmanoma kovoti visų lenktynių metu, nepaisant to, kad pirmavome.“
„Šį kartą per žiemą vykdėme intensyvią programą, tačiau matėme, kad mūsų varžovai taip pat patobulėjo labai smarkiai, taigi mėgaujuosi šiuo iššūkiu.“
Šie metai pažymės penkioliktą „Toyota“ bandymą laimėti 24 valandų Le Mano lenktynes. „Toyota“ antroje vietoje finišavo tris kartus: paskutinį kartą tai padarė 1999-aisiais, kai finišavo vienu ratu vėliau nei dominavęs BMW ekipažas su V12 LMR bolidu.