• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iki trečiojo „Autoplius“ Lietuvos drifto čempionato etapo Klaipėdoje – mažiau nei savaitė. „Drifter.lt“ kolektyvo stovykloje tai reiškia keletą dalykų: naujos, tačiau apgaulingos pavarų dėžės ardymą Ronaldo Ramoškos „Nissan“, eilinį variklio perrinkimą Dariui Baliui ir dar vieną brangų savaitgalį Timui Simniškai.
Visas trejetas jau skaičiuoja darbams liekančias valandas, tiksliausiai tai daro Darius Balys. Naujai, jau kone penktą kartą perrinktu varikliu pasidžiaugęs kiek trumpiau nei penkiolika minučių, Darius priverstas vėl jį lupti lauk.
„Kas šį kartą? Dar nežinom. Praeitą kartą buvo variklio galvutės tarpinės, kurias mums pagamino Lietuvoje, dabar sudėjome originalias ir tikėjomės, jog baigsis bėdos, tačiau po pasivažinėjimo Kazlų rūdoje vykusiame „Autoplius Drag Days“, automobilį teko vėl kelti ant priekabos ir vežtis namo ardytis“, - pasakoja vienas iš Lietuvos drifto senbuvių.

Iki trečiojo „Autoplius“ Lietuvos drifto čempionato etapo Klaipėdoje – mažiau nei savaitė. „Drifter.lt“ kolektyvo stovykloje tai reiškia keletą dalykų: naujos, tačiau apgaulingos pavarų dėžės ardymą Ronaldo Ramoškos „Nissan“, eilinį variklio perrinkimą Dariui Baliui ir dar vieną brangų savaitgalį Timui Simniškai.
Visas trejetas jau skaičiuoja darbams liekančias valandas, tiksliausiai tai daro Darius Balys. Naujai, jau kone penktą kartą perrinktu varikliu pasidžiaugęs kiek trumpiau nei penkiolika minučių, Darius priverstas vėl jį lupti lauk.
„Kas šį kartą? Dar nežinom. Praeitą kartą buvo variklio galvutės tarpinės, kurias mums pagamino Lietuvoje, dabar sudėjome originalias ir tikėjomės, jog baigsis bėdos, tačiau po pasivažinėjimo Kazlų rūdoje vykusiame „Autoplius Drag Days“, automobilį teko vėl kelti ant priekabos ir vežtis namo ardytis“, - pasakoja vienas iš Lietuvos drifto senbuvių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Eilinis variklio perrinkimas komandą pradeda varginti


Dariaus sportinė karjera šlubuoja jau keletą metų – po sėkmingo finišo „EEDC“(Rytų Europos drifto čempionate) 2008-aisiais, kai kaunietis bendroje įskaitoje užėmė trečiąją vietą, buvo nuspręsta parduoti tuo metu itin konkurencingą penktos serijos „BMW“ ir imtis naujo projekto – „BMW E60“. Paisant visų, tuo metu per pasaulį besiritusių šonaslydžio madų, didelis kėbulas ir amerikietiška aštuoniukė skambėjo kaip itin tinkamas planas. Deja, projekto vystymas užstrigo: visų pirma,  Jungtinėje Karalystėje užtruko automobilio kėbulas, toliau laiką stipriai suvalgė individualių dalių šiam, šonaslydyje nematytam kėbului gamyba. Po keleto metų pertraukos išvažiavus į pirmąsias varžybas, pasidarė aišku, jog sportas itin stipriai pasistūmėjo į priekį ir būtina auginti 6,2 litro benzininio agregato galią. Šiam procesui buvo pasirinktas kompresorius, kuris pastaruoju metu ir gliaudo vienas ar kitas Dariaus variklio dalis, taip ir neleisdamas itin didelę patirtį turinčiam meistrui tinkamai sugrįžti į aikštelę.
Nepaisant to, nei Darius, nei Drifter.lt kolektyvas neketina pasiduoti – automobilis jau grįžo į komandos servisą ir netrukus jo širdis vėl bus pažerta ant stalo, su tikslu prisikelti iki jau šį šeštadienį vyksiančių treniruočių. Nors praleisti Rygos ir „UpHill Pro“ etapai jau uždarė duris kovoje dėl podiumo, tačiau varžytis vis vien reikia, o galimybė eliminuoti keletą varžovų iš komandos draugų kelio taip pat įpareigoja stengtis.

REKLAMA

Timas Simniška Achilles padangas gliaudo kaip saulėgrąžas - komplektas per du ratus


Tuo tarpu komandos draugai dėl šio etapo taip pat nėra ramūs. Timas Simniška gali džiaugtis išlaikomu puikiu tempu – aukšta vieta Latvijoje, 4 vieta „UpHill Pro“ leidžia Timui toliau tęsti kovą dėl podiumo 2015-aisias, tačiau itin greitai augantys etapų kaštai nežada lengvos sezono pabaigos.
„Aš manau, jog ši trasa yra kiek per ilga. Taip, ji bus labai dūminga, taip joje bus važiuojama labai arti, taip tai patiks žiūrovams, tačiau neabejotinai vėl „valgys“ padangų komplektą per du ratus, o tai yra kiek daugiau nei 250 eurų per minutę laiko – draugę išleiskit į prabangią parduotuvę ir tai taip greitai nesusisuks. „UpHill Pro“ be problemų sunaikinome 10 komplektų ir tai buvo vienos dienos varžybos – čia jau dvi dienos ir po truputį darosi baisoka, kad čempionato pabaigoje, kai vyks pati rimčiausia kova dėl taškų, teks mautis kelnes ir už jas pirkti padangas“, - pasakoja kitas Lietuvos drifto senbuvis.

REKLAMA
REKLAMA

Legenda virtęs Dariaus BMW pasirodė patikimesnis nei naujasis kūrinys - juo vis dar džiaugiasi rytinės Europos drifteriai


„Autoplius“ Lietuvos drifto čempionato trasa suplanuota ant vieno iš miesto tilto – viaduku dalyviai pakils jau slysdami šonu, tada atliks keletą manevrų ant pačio tilto, apsisuks ir bandys pasiekti kitą viaduką, kuriuo turės nusileisti žemyn ir baigti trasą, tad vienu metu tai bus ir įkalnės, ir nuokalnės, ir greita, ir lėta trasos. Paskutinis manevras nuo lėtosios dalies iki finišo linijos bus vienas iš sudėtingesnių, nes būtent tokiuose apsisukimuose itin perkaista dalyvių padangos ir stumimo jėgos iš jų tikėtis sunku, tad šįkart teks ne tik tiksliai važiuoti, bet ir strateguoti, kaip išlaikyti tinkamą sukibimą.
„Klaipėda Drift City“ taps trečiuoju „Autoplius“ Lietuvos drifto čempionato etapu, kurio metu galima išaiškės čempionato lyderis – šiuo metu dėl šios pozicijos varžosi net penketas stipriausių šalies pilotų: Mantas Kulvinskas, Timas Simniška, Andrius Vasiliauskas, Andrius Čibirka ir Kęstutis Kelpša.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų