Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Palyginus su automobiliais, kurie turi įprastus vidaus degimo variklio, elektromobiliai turi vieną pranašumą - didžiulį sukimo momentą, kuris pasiekiamas tą pačią minutę, kai žmogaus koja paspaudžia akceleratoriaus pedalą. Tačiau, kol daugelis elektromobilių tinkami važinėti tik tam tikroje teritorijoje, tai „Tesla“ kompanijos elektromobiliai su pilnai įkrautomis baterijomis gali nuvažiuoti ne 100, ne 200, bet daugiau kaip 400 kilometrų! Su tokiu elektromobiliu nebūtų važiuoti iš Vilniaus į Kauną, iš Panevėžio į Palangą ar iš Klaipėdos į Vilnių.
Kadangi „Tesla“ elektromobiliai galingumu nenusileidžia normaliems automobiliams, daugelis „Tesla“ elektromobilių savininkų mėgsta nuvažiuoti į specialias drago trasas, kuriose renkasi galingų automobilių mėgėjai.
Taip jau atsitiko, kad prie starto linijos atsistojo du labai skirtingi automobiliai : „Tesla Model S“ ir „Mercedes Benz G63 AMG“. Elektromobilis išvysto 470 arklio galių, tuo tarpu vokiškas tankas turi net 536 arklio galias išvystančią jėgainę.
Palyginus su automobiliais, kurie turi įprastus vidaus degimo variklio, elektromobiliai turi vieną pranašumą - didžiulį sukimo momentą, kuris pasiekiamas tą pačią minutę, kai žmogaus koja paspaudžia akceleratoriaus pedalą. Tačiau, kol daugelis elektromobilių tinkami važinėti tik tam tikroje teritorijoje, tai „Tesla“ kompanijos elektromobiliai su pilnai įkrautomis baterijomis gali nuvažiuoti ne 100, ne 200, bet daugiau kaip 400 kilometrų! Su tokiu elektromobiliu nebūtų važiuoti iš Vilniaus į Kauną, iš Panevėžio į Palangą ar iš Klaipėdos į Vilnių.
Kadangi „Tesla“ elektromobiliai galingumu nenusileidžia normaliems automobiliams, daugelis „Tesla“ elektromobilių savininkų mėgsta nuvažiuoti į specialias drago trasas, kuriose renkasi galingų automobilių mėgėjai.
Taip jau atsitiko, kad prie starto linijos atsistojo du labai skirtingi automobiliai : „Tesla Model S“ ir „Mercedes Benz G63 AMG“. Elektromobilis išvysto 470 arklio galių, tuo tarpu vokiškas tankas turi net 536 arklio galias išvystančią jėgainę.