• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Norvegija yra elektra varomų transporto priemonių gamintojų rojus. Norvegijos vyriausybė dosniai remia elektra varomų automobilių įsigijimą bei stipriai apmokestina tuos, kurie siekia įsigyti automobilius su vidaus degimo varikliais. 
Vyriausybės pasirinkta strategija vos per keletą metų kaip reikiant transformavo Norvegijos naujų automobilių rinką. Dabar, naujo elektromobilio kaina labai dažnai yra mažesnė už automobilio, turinčio vidaus degimo variklį, todėl nenuostabu, jog vis daugiau žmonių persėda į elektromobilius, nes tiesiog nori išvengti mokestinių prievolių bei džiaugtis tam tikrais privalumais.
Tesla Model X
Natūralu, jog prasidėjęs elektromobilių bumas buvo naudingas gamintojams, galintiems patenkinti Norvegijos gyventojų paklausą. Vienas iš tokių gamintojų buvo „
Tesla“, kuri interneto platybėse labai dažnai įvardijamas kaip geriausias elektromobilių gamintojas. Nors šios markės automobilių galimybėmis niekas neabejoja, tačiau bendrovės veiksmai retkarčiais kelia nemažai diskusijų.
Norvegijoje „Tesla“ išgarsėjo ne tik dėl efektyvių elektromobilių, bet ir dėl pasibaisėtino klientų aptarnavimo. Vienas didžiausių Norvegijos leidinių „Dagens Næringsliv“ pasidalijo „Tesla“ automobilių savininkų istorija, kuri turėtų atkreipti dėmesį ir tų, kurie patiria įvairiausių nesklandumų su „Tesla“ markės automobiliais.
Ar galingiausia „Tesla Model S Plaid“ versija gali pranokti du motociklus?

Dagens Næringsliv“ straipsnyje rašoma kaip 31 „Tesla“ markės savininkas padavė automobilių gamintoją į teismą dėl 2019 metais įvykdyto nuotolinio programinės įrangos atnaujinimo, dėl kurio sumažėjo 2013-2015 m. pagamintų automobilių nuvažiuojamas atstumas, o ir įkrovimo stotelėse buvo užfiksuotas lėtesnis baterijų įkrovimo greitis.
Didžiausia problema buvo ta, jog su šia problema susidūrė ne 31, o 1743 „Tesla“ automobilių savininkai. Nors tuomet automobilių gamintojas teisinosi, jog šis programinės įrangos atnaujinimas bei nuvažiuojamo atstumo apribojimai turėjo užtikrinti didesnį saugumą, tačiau palyginti su pradinėmis specifikacijomis, nuvažiuojamas atstumas sumažėjo dešimtimis kilometrų.
Tesla Model S 60
Gegužės mėnesį Norvegijos teismą pasiekusioje byloje, be didesnių pastangų, triumfavo „Tesla“ savininkai. Teismas įpareigojo „Tesla“ sumokėti 136 000 Norvegijos kronų (maždaug 13,5 tūkst eurų) kompensaciją „Tesla Model S“ ir „Model Y“ savininkams. „Tesla“, be abejonės, apskundė šį nuosprendį, tačiau ir vėl, pagrindinis nuosprendis buvo paliktas su nedidėliais pakeitimais. Dabar bendrovė turi sumokėti kiekvienam savininkui po 130 000 Norvegijos kronų (maždaug 12,9 tūkst. euru).
Visa tai gali atrodyti kaip nereikšmingas pasiekimas, tačiau reikia nepamiršti, kad problema susijusi su daugiau nei tūkstančiu automobilių, o šis sprendimas yra nemalonus precedentas automobilių gamintojui. Norvegijoje siekiant pareikšti grupinį ieškinį yra labai sudėtinga (arba brangu ir rizikinga jiems atstovaujančiam advokatui), todėl teismas išnagrinėjo iš pradžių 30, o vėliau 31 individualų ieškinį vienoje byloje. Kai tik kiti nukentėję pirkėjai pamatys lengvai prieinamą grobį, gali būti pradėtas naujas kolektyvinis ieškinys, o tai „Tesla“ gali asocijuotis su milijoniniais nuostoliais.

Norvegija yra elektra varomų transporto priemonių gamintojų rojus. Norvegijos vyriausybė dosniai remia elektra varomų automobilių įsigijimą bei stipriai apmokestina tuos, kurie siekia įsigyti automobilius su vidaus degimo varikliais. 
Vyriausybės pasirinkta strategija vos per keletą metų kaip reikiant transformavo Norvegijos naujų automobilių rinką. Dabar, naujo elektromobilio kaina labai dažnai yra mažesnė už automobilio, turinčio vidaus degimo variklį, todėl nenuostabu, jog vis daugiau žmonių persėda į elektromobilius, nes tiesiog nori išvengti mokestinių prievolių bei džiaugtis tam tikrais privalumais.
Tesla Model X
Natūralu, jog prasidėjęs elektromobilių bumas buvo naudingas gamintojams, galintiems patenkinti Norvegijos gyventojų paklausą. Vienas iš tokių gamintojų buvo „
Tesla“, kuri interneto platybėse labai dažnai įvardijamas kaip geriausias elektromobilių gamintojas. Nors šios markės automobilių galimybėmis niekas neabejoja, tačiau bendrovės veiksmai retkarčiais kelia nemažai diskusijų.
Norvegijoje „Tesla“ išgarsėjo ne tik dėl efektyvių elektromobilių, bet ir dėl pasibaisėtino klientų aptarnavimo. Vienas didžiausių Norvegijos leidinių „Dagens Næringsliv“ pasidalijo „Tesla“ automobilių savininkų istorija, kuri turėtų atkreipti dėmesį ir tų, kurie patiria įvairiausių nesklandumų su „Tesla“ markės automobiliais.
Ar galingiausia „Tesla Model S Plaid“ versija gali pranokti du motociklus?

Dagens Næringsliv“ straipsnyje rašoma kaip 31 „Tesla“ markės savininkas padavė automobilių gamintoją į teismą dėl 2019 metais įvykdyto nuotolinio programinės įrangos atnaujinimo, dėl kurio sumažėjo 2013-2015 m. pagamintų automobilių nuvažiuojamas atstumas, o ir įkrovimo stotelėse buvo užfiksuotas lėtesnis baterijų įkrovimo greitis.
Didžiausia problema buvo ta, jog su šia problema susidūrė ne 31, o 1743 „Tesla“ automobilių savininkai. Nors tuomet automobilių gamintojas teisinosi, jog šis programinės įrangos atnaujinimas bei nuvažiuojamo atstumo apribojimai turėjo užtikrinti didesnį saugumą, tačiau palyginti su pradinėmis specifikacijomis, nuvažiuojamas atstumas sumažėjo dešimtimis kilometrų.
Tesla Model S 60
Gegužės mėnesį Norvegijos teismą pasiekusioje byloje, be didesnių pastangų, triumfavo „Tesla“ savininkai. Teismas įpareigojo „Tesla“ sumokėti 136 000 Norvegijos kronų (maždaug 13,5 tūkst eurų) kompensaciją „Tesla Model S“ ir „Model Y“ savininkams. „Tesla“, be abejonės, apskundė šį nuosprendį, tačiau ir vėl, pagrindinis nuosprendis buvo paliktas su nedidėliais pakeitimais. Dabar bendrovė turi sumokėti kiekvienam savininkui po 130 000 Norvegijos kronų (maždaug 12,9 tūkst. euru).
Visa tai gali atrodyti kaip nereikšmingas pasiekimas, tačiau reikia nepamiršti, kad problema susijusi su daugiau nei tūkstančiu automobilių, o šis sprendimas yra nemalonus precedentas automobilių gamintojui. Norvegijoje siekiant pareikšti grupinį ieškinį yra labai sudėtinga (arba brangu ir rizikinga jiems atstovaujančiam advokatui), todėl teismas išnagrinėjo iš pradžių 30, o vėliau 31 individualų ieškinį vienoje byloje. Kai tik kiti nukentėję pirkėjai pamatys lengvai prieinamą grobį, gali būti pradėtas naujas kolektyvinis ieškinys, o tai „Tesla“ gali asocijuotis su milijoniniais nuostoliais.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų