Vakarykštės dienos orų prognozės nežadėjo nieko gero. Perkūnija, gausūs lietūs, stiprus vėjas - ne pačios idealiausios sąlygos surengti varžybas, ar ne? Tačiau kol dangus su žeme nesimaišo - automanai į orų prognozes nekreipia dėmesio.
17 valandą vartus į „Nemuno žiedą“ atvertę „Taikos dragų“ organizatoriai neslėpė, jog visų laukiamas šou prasideda šiek tiek vėliau. Kalbėdami su vienu iš „Taikos dragų“ organizatoriumi, Laurynu, sužinojome, kad lenktynės vėliau prasideda ne veltui.
„Puikiai žinome, jog didžioji dauguma dalyvių į varžybas atvyksta iškart po darbo, tad iš pradžių norime, jog visi susirinktų, pasilabintų, pabendrautų ir tik tada sėstų už vairo bei demonstruotų savo automobilių galimybes“, - kalbėjo ne vieną trofėjų Lietuvos drago čempionate iškovojęs Laurynas.
Kaip ir buvo planuota, pirmieji automobiliai prie starto linijos išsirikiavo 18 valandą. Pirmieji prie specialaus šviesoforo išsirikiavo „BMW“ markės automobilių vairuotojai, vėliau prie jų prisijungė nuolatos „Taikos dragų“ varžybose matomo „Ford Focus ST“ savininkas, Lietuvos drago čempionato dalyvė - „Mazda 323 GTX“.
Laikui bėgant, dalyvių parke atsirado šiek tiek rimtesnės technikos. Lietuvos drago čempionatui ruoštai „Mazda 323 GTX“ iššūkį metė pakankamai kukliai atrodanti „Audi“, tačiau kaip ir buvo galima tikėtis - tai tik optinė apgaulė. Nemažas tarpinis suslėgto oro aušintuvas išdavė tikrąjį „Audi“ charakterį. Kadangi abudu automobiliai turėjo panašaus pajėgumo jėgaines, abiems bolidams tik sustojus prie starto linijos, renginio organizatoriai ragino visus žiūrovus paganyti akis į artėjančią dvikovą.
Nemažai simpatijų sulaukė „Opel Speedster“ pasirodymas. Net tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje pakankamai retai sutinkamas automobilis į „Taikos dragų“ varžybas atvyko ne tik pademonstruoti kaip gali atrodyti vokiška „Lotus Elise“ versija, bet ir kaip ji sugeba įveikti „Nemuno žiedo“ tiesiąją.
Kaip ir kiekviename „Taikos dragų“ varžybų etape, taip ir šiame etape išskirtinių automobilių savininkai visiems žiūrovams demonstravo savo išpuoselėtas mašinas. Nors didžiąją dalį stilingų automobilių parko sudarė vokiška produkcija, tačiau tuo stebėtis nereikėtų. Juk Lietuvos gyventojai mėgsta vokiškus automobilius. Nuo „Škoda Octavia“ iki prabangių S klasės „Mercedes Benz“.
Sekantis „Taikos dragų“ etapas įvyks ne „Nemuno žiede“, bet milžiniškame „Drag Fest“ festivalyje, kuriame savo jėgas išbandys ne tik standartinių, bet ir profesionalioms varžyboms paruošti drago bolidai.