• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kad ir kaip daugeliui europiečių būtų keista, tačiau šiuo metu pats populiariausias automobilis visame pasaulyje yra „Ford“ F serijos pikapas. Ilgas, platus, neekonomiškas automobilis, kuris populiarumu pranoksta visus. Tiek keliuose žemynuose parduodamą „Toyota Corolla“, tiek „Volkswagen Golf“. Tuo tarpu „Ford“ F serijos pikapas parduodamas tik Šiaurės Amerikos regione.
Kiekvienais metais į Jungtinių Valstijų bendro naudojimo kelius išrieda po maždaug 780 tūkst. naujų F serijos pikapų, ir tai yra tik Jungtinėse Valstijose. Tačiau atsižvelgus į šių unikalių automobilių kainą ir amerikiečių norą turėti universalią transporto priemonę - supranti, jog pikapai yra pati geriausia ir tinkamiausia transporto priemonė.
Kiekvienas pikapo gamintojas pirkėjams siūlo rinktis ne tik iš benzininių, bet ir dyzelinu varomų agregatų, tačiau amerikiečiams ekonomiški dyzeliniai varikliai nerūpi. Jiems nerūpi ir pakankamai efektyvūs šešių cilindrų varikliai. Idealiausia pikapo kombinacija privalo turėti V formos, 8 cilindrų agregatą, kuris 100 kilometrų suvartoja tiek pat kuro kaip ir europietiškas hečbekas nuvažiavęs 300 kilometrų.
Taigi, pasižvalgykime į pačius greičiausius amerikiečių darbinius arklius - greičiausius pikapus pasaulyje.
25 ) 1978 metų gamybos Dodge Red Express
Prieš Jūsų akis - pirmasis pasaulyje sportiškas pikapas. Anuomet tai buvo ne tik galingiausia „Dodge“ D serijos pikapo versija, bet ir galingiausias bei greičiausias pikapas visame pasaulyje. Vėliau D serijos pikapai buvo pavadinti „Ram“ vardu.
Mažasis „Red Express“ buvo komplektuojamas su V8 tipo, 225 arklio galias išvystančiu benzininiu varikliu, kuris leisdavo pasiekti 160 km/val. maksimalų greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 7.9 sekundės.
Iš viso „Dodge“ pagamino 5118 sportiško pikapo vienetų.

Kad ir kaip daugeliui europiečių būtų keista, tačiau šiuo metu pats populiariausias automobilis visame pasaulyje yra „Ford“ F serijos pikapas. Ilgas, platus, neekonomiškas automobilis, kuris populiarumu pranoksta visus. Tiek keliuose žemynuose parduodamą „Toyota Corolla“, tiek „Volkswagen Golf“. Tuo tarpu „Ford“ F serijos pikapas parduodamas tik Šiaurės Amerikos regione.
Kiekvienais metais į Jungtinių Valstijų bendro naudojimo kelius išrieda po maždaug 780 tūkst. naujų F serijos pikapų, ir tai yra tik Jungtinėse Valstijose. Tačiau atsižvelgus į šių unikalių automobilių kainą ir amerikiečių norą turėti universalią transporto priemonę - supranti, jog pikapai yra pati geriausia ir tinkamiausia transporto priemonė.
Kiekvienas pikapo gamintojas pirkėjams siūlo rinktis ne tik iš benzininių, bet ir dyzelinu varomų agregatų, tačiau amerikiečiams ekonomiški dyzeliniai varikliai nerūpi. Jiems nerūpi ir pakankamai efektyvūs šešių cilindrų varikliai. Idealiausia pikapo kombinacija privalo turėti V formos, 8 cilindrų agregatą, kuris 100 kilometrų suvartoja tiek pat kuro kaip ir europietiškas hečbekas nuvažiavęs 300 kilometrų.
Taigi, pasižvalgykime į pačius greičiausius amerikiečių darbinius arklius - greičiausius pikapus pasaulyje.
25 ) 1978 metų gamybos Dodge Red Express
Prieš Jūsų akis - pirmasis pasaulyje sportiškas pikapas. Anuomet tai buvo ne tik galingiausia „Dodge“ D serijos pikapo versija, bet ir galingiausias bei greičiausias pikapas visame pasaulyje. Vėliau D serijos pikapai buvo pavadinti „Ram“ vardu.
Mažasis „Red Express“ buvo komplektuojamas su V8 tipo, 225 arklio galias išvystančiu benzininiu varikliu, kuris leisdavo pasiekti 160 km/val. maksimalų greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 7.9 sekundės.
Iš viso „Dodge“ pagamino 5118 sportiško pikapo vienetų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lil Red


24 ) 1994 metų gamybos Dodge Ram V10
„Dodge“ daugelį metų stengėsi kurti dinamiškus ir greitus (pagal amerikietiškus standartus) automobilius, tad kai atėjo metas sukurti pačią pajėgiausią „Ram“ pikapo versiją, „Dodge“ inžinierių akys nukrypo į „Dodge Viper“, o tiksliau - į šiame automobilyje esantį V10 motorą.
Nors į „Dodge Ram“ montuotas motoras išvystė ne 400, o 300 arklio galių ir 600 Nm sukimo momentą, to tuomet pilnai užteko norint pažeminti „Mercedes Benz“ savininką. Iki 100 km/val. jis įsibėgėdavo per 7.8 sekundės.

REKLAMA

Dodge Ram V10


23 ) 2013 metų gamybos Mercedes Benz G63 AMG 6x6
Ribotos laidos automobilis, kuris buvo išgraibstytas per rekordiškai trumpą laiko tarpą. Sukurtas ne Jungtinėse Valstijose, o greitų ir sportiškų sedanų gimtinėje - Vokietijoje. Prailginę ratų bazę, pridėję du papildomus ratus ir sumontavę 5.5 litro, 8 cilindrų motorą, „AMG“ specialistai sukonstravo pikapą, kuris sverdamas net 4105 kilogramus iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 7.8 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA

G63 6x6


22 ) 2004 metų gamybos Subaru Baja Turbo
Turbūt didžiausias keistuolis šioje raumeningoje kompanijoje. Sukurtas specialiai Jungtinių Valstijų rinkai, „Subaru Baja“ iš esmės buvo „Subaru Legacy Outback“ su atvira bagažine.
„Subaru Baja Turbo“ buvo komplektuojamas su 2.5 litro, 5 cilindrų benzininiu varikliu. Nors „Subaru“ iš viso pagamino maždaug 40 tūkst. „Baja“ modelių, tačiau didžioji dauguma turėjo silpnesnius agregatus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Baja


21 ) 1993 metų gamybos Ford F-150 SVT Lightning
1990-ųjų pradžioje išaugęs pikapų populiarumas privertė daugelį gamintojų pasitempti ir pristatyti jaunatviškiau atrodančias versijas. Kadangi daugelis pikapų atrodė kaip darbiniai arkliai, „Ford“ specialistų bandymas aprengti F serijos pikapą agresyvesnės išvaizdos buferiais, didesnio skersmens ratlankiais atsipirko su kaupu.
„SVT“ turėjo 5.8 litro benzininį motorą, kuris išvystė 240 arklio galių ir 461 Nm sukimo momentą. Net ir pagal tuometinius standartus tai nebuvo labai galingas agregatas, tačiau ar amerikiečiams tai rūpėjo? Visiškai ne. Per trejus metus „Ford“ pardavė beveik 12 tūkst. modelio vienetų.

REKLAMA

F150lightning


20 ) 1993 metų gamybos Chevrolet Silverado SS 454
Esame įpratę prie didžiulių, tačiau nelabai galingų amerikietiškų variklių. „Chevrolet“ inžinierių kūrinys yra puikiausias didžiulio darbinio tūrio ir mažos galios variklio pavyzdys. 7.4 litro agregatas išvystė vos 230 arklio galių, tuo tarpu sukimo momentas siekė 522 Nm. Be to, variklis buvo suporuotas su trijų laipsnių automatine pavarų dėže.
„Chevrolet“ iš viso pagamino 16,953 vienetus.

REKLAMA

SS454 silverado


19 ) 2008 metų gamybos Toyota Tacoma X Runner
„Toyota“ yra viena mėgstamiausių markių Jungtinėse Valstijose. Tokie modeliai kaip „Toyota Avalon“ ir „Camry“ tapo JAV tautos automobiliais, tuo tarpu pikapų segmente jiems sekėsi prasčiau. „Toyota“ norėdama išjudinti ledus, 2008 metais pristatė agresyviai atrodantį „Tacoma X Runner“ konceptą, kuris turėjo 6 cilindrų benzininį variklį, pajėgų pasiekti 240 arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

tacoma xrunner


18 ) 2003 metų gamybos Chevrolet Silverado SS
Per daugelį metų „Chevrolet“ variklių darbinis tūris beveik nepasikeitė, tačiau motorų pajėgumas išaugo kelis sykius. Šį kartą „Silverado SS“ buvo aprūpintas 6.0 litrų, 8 cilindrų, 345 arklio galias sugebančiu pasiekti agregatu. Priklausomai nuo pirkėjų norų, pikapas galėjo turėti galinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavarą.

REKLAMA

Silverado SS


17 ) 2011 metų gamybos Ford F-150 SVT Raptor
Tikras vyriškas pikapas. Išraiškinga išvaizdą, žemę drebinantis variklio garsas - tai buvo vienas iš tų pikapų, kuriam amerikiečiai atsispirti negalėjo. Be to, „Ford“ inžinieriai teigė, jog „Raptor“ buvo sukurtas semiantis įkvėpimo iš „Baja 1000“ lenktynėms paruoštų bolidų.
Iš pradžių „Raptor“ turėjo 5.4 litro arba 6.2 litro darbinio tūrio agregatus, tačiau dabar jis komplektuojamas su 3.5 litro, 6 cilindrų širdimi.

REKLAMA

raptor


16 ) 1970 metų gamybos Chevrolet El Camino
Nesuklysime pasakę, jog tai vienas žinomiausių pikapų pasaulyje. Ar žinote kodėl? Palyginus su kitais amerikietiškais automobiliais, „El Camino“ turėjo pakankamai galingą agregatą - jis išvystė net 450 arklio galių. Atsižvelgus į tai, jog jis buvo pagamintas 1970 metais, galinius ratus sukęs motoras buvo pajėgesnis už daugelį sportiškų automobilių iš senojo žemyno.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

caminoss


15 ) 2007 metų gamybos Saleen S331 Sport Truck
„Saleen“ mėgdavo tobulinti ne tik „Ford Mustang“ - „S331 Sport Truck“ galėtų būti puikus pavyzdys. Iš pradžių savo gyvenimą pradėjęs kaip „Ford“ F serijos pikapas, vėliau „Saleen“ specialistų dirbtuvėse gavo 5.4 litro, 8 cilindrų širdį, kuris pasiekdavo 450 arklio galių ir 678 Nm sukimo momentą.

REKLAMA

Saleen S331


14) 2015 metų MTM Amarok
Tai tikrų tikriausia europietiška pikapo interpretacija. Jis yra šiek tiek mažesnis, jis šiek tiek trumpesnis ir jis turi galingą ir ekonomišką 4.2 litro dyzelinį variklį. Su vokiškų automobilių gerbėjams puikiai žinomu motoru, „MTM“ specialistų patobulintas „Amarok“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per maždaug 6 sekundės.

REKLAMA

Amarok4.2TDI


13 ) 2012 metų gamybos FPV Super Pursuit
Automobiliai su pikapo kėbulu buvo populiarūs ne tik Jungtinėse Valstijose, bet ir Australijoje. „Ford“ automobilių divizija Australijoje daugelį metų gamino įvairiausio tipo pikapus, ir kiekvienas iš jų turėjo raumeningą širdį. Štai šis „FPV Super Pursuit“ turėjo 8 cilindrų, 430 arklio galių ir 575 Nm išvystantį motorą, kuris buvo pasiekiamas esant 1500 - 6000 aps/min. diapazone.

REKLAMA
REKLAMA

FPVsuperpursuit


12 ) 2014 metų gamybos Ford F-150 Tremor
Variklių darbinio tūrio mažinimo tendencija po truputėlį tampa norma ir Jungtinėse Valstijose. Nors daugelis Amerikos pirkėjų vis dar mėgsta tradicinį 8 cilindrų agregatą, tačiau vis griežtėjantys taršos reikalavimai verčia gamintojus į įvairiausio dydžio automobilius diegti efektyvesnius 6 cilindrų motorus. Štai šis „F-150 Tremor“ buvo komplektuojamas su V6 „EcoBoost“ motoru, kuris pajėgdavo pasiekti 365 arklio galias.

F-150 Tremor


11 ) 2002 metų gamybos Ford F-150 SVT Lightning
Turbūt vienas kiečiausių pikapų, kuris kada nors buvo sukurtas Jungtinėse Valstijose. Raumeningas ir tuo pačiu atletiškas, galingas ir pakankamai greitas. Be to, jis turėjo į „Ford GT“ montuotą variklį, kuris pasiekdavo 385 arklio galias ir 610 Nm sukimo momentą.

F150lightning2


10 ) 2007 metų gamybos Ford F-150 FX2 Sport Extreme
Tai buvo vienas paskutiniųjų „Ford“ F serijos pikapų, kuris turėjo seną - gerą 5.4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų motorą. Galima sakyti, jog tai buvo modernesnis „F-150 SVT Lightning“ įpėdinis. Jis netgi turėjo „Ford GT“ automobilio ratlankius.

F150 FX2


9 ) 2015 metų Callaway Silverado Rocky Ridge
Daugelis automobilių tema rašančių žurnalų šį pikapą vadino vyriškiausiu. Kodėl? Pažvelkite į jį, užveskite variklį ir išgirsite kaip riaumoja 8 cilindrų širdis, pajėgi pasiekti 540 arklio galių ir 750 Nm sukimo momentą.

REKLAMA

CallawayRockyRidge


8 ) 2015 metų Dodge Ram 1500 R/T
Ar praėjus daugiau nei dešimčiai metų „Dodge“ vėl panoro į „Ram“ pikapą sumontuoti „Viper“ variklį? Galbūt, bet atsižvelgus į dabartinę ekonominę padėtį ir aplinkosaugininkų norą dėl viso protestuoti, „Dodge“ į sportišką „Ram“ versiją sumontavo 400 arklio galių išvystantį motorą, kuris buvo pasiskolintas iš „Dodge Challenger“.

Ramrt


7 ) 2006 metų gamybos Chevrolet SSR
Tai buvo netradicinės išvaizdos, netradicinės koncepcijos pikapas. Nors jis atrodė kaip dar vienas amerikietiškas pikapas, tačiau jis turėjo kietą sulankstomą stogą, tad vieno mygtuko paspaudimu jis tapo pikapu - kabrioletu.
Pirmosios modelio versijos turėjo 5.3 litro, 8 cilindrų agregatą, išvystantį 300 arklio galių. Vėliau pasirodę modeliai turėjo 6.0 litrų, 395 arklio galias išvystantį motorą.

Chevroletssr


6 ) 2004 metų gamybos Dodge Ram SRT-10
Iki 100 km/val. per 4.9 sekundės. Šis faktas pasako viską apie „Dodge“ inžinierių sukurtą pikapą, kuriam tuomet negalėjo pasipriešinti net ir kai kurie „Porsche 911“ modeliai. 500 arklio galių ir 712 Nm pasiekiantis agregatas leisdavo įsibėgėti net iki 250 km/val.

REKLAMA

ramsrt10


5 ) 2011 metų gamybos BMW M3
Oficialiai - tai į serijinę gamybą nepatekęs automobilis, tačiau tai buvo vienas unikaliausių „BMW M“ divizijos specialistų kūrinių. Daugelis iš pradžių tikėjosi, jog „BMW M3“ pikapas pateks į serijinę gamybą, tačiau dėl europiečių skeptiško požiūrio į tokius automobilius, „BMW“ kompanijos vadovai nusprendė atsisakyti tolimesnio projekto vystymo.

M3pickup


4 ) 2016 metų gamybos HSV Maloo LSA
Jeigu „BMW“ vadovai galvojo, jog „M3“ pikapas būtų buvęs nepelningas projektas, tai Australijoje dirbantys „Holden“ specialistai į tokias kalbas sureaguotų labai garsiai juokdamiesi. Bent jau Australijoje, dinamiškai atrodančių pikapų paklausa daugelį metų išlikdavo stabili.
Australiškas pikapas buvo komplektuojamas su 6.2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų motoru, kuris išvystydavo 585 arklio galias ir pasiekdavo net 300 km/val. maksimalų greitį.

HSVMaloo


3 ) 2009 metų Toyota Tundra TRD
Net pagal visuotinius sportiškų automobilių standartus „Toyota Tundra TRD“ buvo laikomas greitu automobiliu. Iki 100 km/val. jis įsibėgėdavo per 4.6 sekundės. Ne veltui jis turėjo 5.7 litro, 504 arklio galias išvystantį variklį.

REKLAMA

Tundra


2 ) Shelby F-150
Jeigu galvojote, jog „Saleen“ patobulinti pikapai yra greiti - pasižiūrėkite į „Shelby“ kūrinį. Papildomos įrangos sąraše pažymėjus visas įmanomas opcijas, automobilis ne tik atrodys taip, lyg būtų pasiruošęs išvykti į bekelės varžybas, bet ir turės 700 arklio galių išvystantį agregatą.

Shelby F-150


1 ) 1991 metų gamybos GMC Syclone 
Iki šiol pasaulis nesukūrė automobilio, kuris būtų pajėgęs įveikti 1991 metais pristatytą „GMC Syclone“. Nors 5.7 litro 8 cilindrų agregatas išvystė vos 280 arklio galių ir 488 Nm sukimo momentą, tačiau keturių varančiųjų ratų pavara ir mažas svoris (1600 kilogramų) leisdavo šiam pikapui iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 4.3 sekundės.

1

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų