• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu vairuojate automobilį, kurį į priekį tempia benzininis ar dyzelinis variklis su turbina, Jūs tikrai puikiai žinosite kokius jausmus sukelia turbinos vėlavimas. Nors dauguma automobilių gamintojų šią problemą bando išspręsti naudodami ne vieną, bet dvi turbinas, tačiau atrodo „Volvo“ inžinieriai surado būdą kaip be labai sudėtingų mechanizmų pašalinti turbinų vėlavimą galutinai.
Maži, kompaktiški, efektyvūs varikliai su turbina labai greitai taps norma visuose lengvuosiuose automobiliuose. 1.6, 1.8 ar 2.0 litrų darbinio tūrio varikliai su turbinomis automobilių gamintojams leidžia sumažinti išmetamųjų dujų emisijas ir kuro sąnaudas. Tačiau ši variklių konfigūracija taip pat leidžia padidinti variklio išvystomą galią ir sukimo momentą.
Vis dėlto, turbobenzininiai varikliai turi vieną trūkumą. Nepriklausomai nuo variklio darbinio tūrio, kiekviena turbina negali pradėti veikti visu pajėgumu tą pačią sekundę, kai jūs paspaudžiate akceleratorių. Taip, variklius kuriantys inžinieriai įvairiausiais būdais bando pašalinti turbinų vėlavimą, tačiau atrodo, jog „Volvo“ inžinieriai bus pirmieji, kurie pristatys efektyvų ir labai protingą sprendimą.
Susipažinkite su „Volvo Power Pusle“ - sprendimu, kuris leis pašalinti turbodyzelinių variklių problemą - turbinų vėlavimą. Teoriškai, naujoji „Volvo“ inžinierių sistema veikia labai paprastai. Netgi per paprastai.
Mažytis elektros energija varomas kompresorius ištraukia orą iš oro paėmimo sistemos ir vėliau rankomis neapčiuopiamą ingridientą nusiunčia į specialią talpyklą. Kai vairuotojas paspaudžia akceleratoriaus pedalą, iškart atsidaro specialus vožtuvas pro kurį einantis suspaustas oras keliauja tiesiai į išmetimo kolektorių ir turbiną.
Pasak „Volvo“ kompanijos atstovų, naujoji technologija leidžia panaikinti turbinos vėlavimą, užtikrina efektyvesni variklio darbą, tolygesnę automobilio akceleraciją ir kas be ko - mažesnes kuro sąnaudas.
Ši technologija pirmą kartą bus naudojama varikliuose, kurie bus montuojami į „Volvo S90“. Vėliau „Volvo Power Pulse“ atkeliaus ir į kitus modelius.

VIDEO


Jeigu vairuojate automobilį, kurį į priekį tempia benzininis ar dyzelinis variklis su turbina, Jūs tikrai puikiai žinosite kokius jausmus sukelia turbinos vėlavimas. Nors dauguma automobilių gamintojų šią problemą bando išspręsti naudodami ne vieną, bet dvi turbinas, tačiau atrodo „Volvo“ inžinieriai surado būdą kaip be labai sudėtingų mechanizmų pašalinti turbinų vėlavimą galutinai.
Maži, kompaktiški, efektyvūs varikliai su turbina labai greitai taps norma visuose lengvuosiuose automobiliuose. 1.6, 1.8 ar 2.0 litrų darbinio tūrio varikliai su turbinomis automobilių gamintojams leidžia sumažinti išmetamųjų dujų emisijas ir kuro sąnaudas. Tačiau ši variklių konfigūracija taip pat leidžia padidinti variklio išvystomą galią ir sukimo momentą.
Vis dėlto, turbobenzininiai varikliai turi vieną trūkumą. Nepriklausomai nuo variklio darbinio tūrio, kiekviena turbina negali pradėti veikti visu pajėgumu tą pačią sekundę, kai jūs paspaudžiate akceleratorių. Taip, variklius kuriantys inžinieriai įvairiausiais būdais bando pašalinti turbinų vėlavimą, tačiau atrodo, jog „Volvo“ inžinieriai bus pirmieji, kurie pristatys efektyvų ir labai protingą sprendimą.
Susipažinkite su „Volvo Power Pusle“ - sprendimu, kuris leis pašalinti turbodyzelinių variklių problemą - turbinų vėlavimą. Teoriškai, naujoji „Volvo“ inžinierių sistema veikia labai paprastai. Netgi per paprastai.
Mažytis elektros energija varomas kompresorius ištraukia orą iš oro paėmimo sistemos ir vėliau rankomis neapčiuopiamą ingridientą nusiunčia į specialią talpyklą. Kai vairuotojas paspaudžia akceleratoriaus pedalą, iškart atsidaro specialus vožtuvas pro kurį einantis suspaustas oras keliauja tiesiai į išmetimo kolektorių ir turbiną.
Pasak „Volvo“ kompanijos atstovų, naujoji technologija leidžia panaikinti turbinos vėlavimą, užtikrina efektyvesni variklio darbą, tolygesnę automobilio akceleraciją ir kas be ko - mažesnes kuro sąnaudas.
Ši technologija pirmą kartą bus naudojama varikliuose, kurie bus montuojami į „Volvo S90“. Vėliau „Volvo Power Pulse“ atkeliaus ir į kitus modelius.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų