Deja, puikus kvalifikacinių važiavimų metu pademonstruotas tempas pergalės neužtikrino ir likus porai valandų iki lenktynių finišo, dingus stabdžiams, po skausmingos avarijos, komanda iš varžybų pasitraukė.
Ne visai sėkmingos lenktynės buvo ir tam pačiam puikų laiką kvalifikacijoje pademonstravusiam „Flash Racing“ komandos „Lamborghini“: pradėjus ožiuotis varikliui, lenktynės pabaigė iki finišo likus vos penkiems ratams. Intensyviai kovojusiai dėl pergalės „Circkle K milesPLUS“ komandai, tai tik padėjo užsitikrinti ne tik sėkmingą finišą, bet ir antrąją pergalę šiame sezone, tiek absoliučioje įskaitoje, tiek savo klasėje.
Su nesklandumais antras lenktynes iš eilės kovojanti „RD Signs“ komanda su „BMW Z4“ šį kartą – startavo ir kvalifikavosi, bet ir vėl daug laiko teko praleisti garažuose kovojant su greičių dėžės gedimais. Technika neleido sėkmingai kovoti ir „GSR Motorsport“ komandos „Speedsisters LT“ merginoms: išlūžus ratui, daug laiko buvo praleista remontuojant automobilį, tačiau finišą jie pasiekė. Rezultatus kiek koregavo ir baudos komandoms, nors daugelyje klasių kova virė vos dėl kelių sekundžių skirtumo.
Galiausiai, absoliučioje įskaitoje, už pirmąją vietą užėmusios „Circkle K milesPLUS“ komandos ir „Flash racing“ – antroje vietoje, trečioji buvo „Noker Racing Team“ su „VW Golf GT TCR“ automobiliu. Pastaroji komanda, iškovojusi trečiąją vietą absoliučioje įskaitoje ir pirmąją vietą „TCR“ grupėje, už savęs paliko „Skuba Racing Team“ ir „Energizer racing“ komandas. Taigi, „TCR“ įskaitoje vienvaldžiai buvo „VW Golf GTI TCR“ automobiliai.
„GT AM“ įskaitoje pirmoji vieta teko vienintelei savo klasėje važiavusiai „Porsche Baltic“ su „Porsche Cayman GT4“. Taip pat nutiko ir „A3000“ įskaitoje važiavusiai „Mažeikių ASK“ komandai su „Peugeot 308“. Dyzelinių automobilių tarpe, pergalę šventė Suomijos „Meretek racing by Special Stage“ komanda su „BMW e90“, antroje vietoje liko „4Race“ su „BMW 123“, o trečioje vietoje liko dar viena komanda iš Suomijos – „Team R2M performance“ su „BMW 330D“.
Nors dalyvių ir nebuvo daug, kovos virė iki paskutinių lenktynių sekundžių: netrūko nei lenkimų, nei avarijų, nei strategijos komandoms. Didžiąją laiko dalį treniruočių metu praleidę sukdami ratus šlapioje trasoje, sportininkai varžybų metu iš naujo turėjo vertinti savo galimybes sausoje trasoje, mechanikai – skaičiuoti technikos resursus. Taigi, lenktynės „Botniaring“ buvo įdomios tiek mechanikams, tiek inžinieriams, tiek patiems sportininkams.
Kitas „BEC6H” etapas – „Riga summer race“ lenktynių metu rugpjūčio pabaigoje, jau visiems įprastoje „Bikernieki“ trasoje.