„Kama-1“ kūrėjai sako, jog šios techninės charakteristikos mažajam hečbekui su pilnai įkrautomis baterijomis leidžia įveikti maždaug 250 kilometrų atstumą. Nei per daug, nei per mažai.
Automobilio kūrėjai taip pat priduria, jog elektromobilio įkrovimo laikas priklausys nuo elektros šaltinio. Jeigu elektromobilį krausite naudojant „AC“ jungtį, tuomet baterijos pilnai įsikraus per 6 valandas. Naudojant greitojo įkrovimo stotelę – maždaug 20 minučių.
„Šiuo metu mes svarstome elektrinio automobilio idėją. Ji mums suteiktų progą įžengti į naują segmentą, kuris po keleto metų bus užpildytas įvairiausiomis alternatyvomis iš Europos ir Kinijos“, – automobilio pristatymo metu sakė „Kamaz“ atstovas.
Visiems ne vieną kartą girdėtas sunkvežimių gamintojas „Kamaz“ siekia neatsilikti nuo Europos ar JAV gana sparčiai ryškėjančių tendencijų.
Daugelį metų sunkvežimius gaminusi „Kamaz“ siekia persiorientuoti ir pradėti elektrinio automobilio gamybą, kuris praplėstų gamintojo horizontus.
„Karma-1“ vardu pavadintas projektas buvo sukurtas kartu su kolegomis iš Sankt Peterburgo universiteto. 2018 metais prasidėję automobilio kūrimo darbai pamažu artėja link finišo tiesiosios, o tai paskatino „Kamaz“ bendrovės atstovus pademonstruoti automobilį, kuris į serijinę gamybą galėtų patekti artimiausiu metu.
Tad kas tai per mašina? Tai – mažytis, vos 3,4 metro ilgio, 1,7 metro pločio ir 1,6 metro aukščio hečbekas. Jame inžinieriai sumontavo 109 arklio galių išvystantį elektros motorą, kuris suka galinius ratus, o elektros energiją siurbčioja iš 33 Kwh talpos baterijos.
Visiems ne vieną kartą girdėtas sunkvežimių gamintojas „Kamaz“ siekia neatsilikti nuo Europos ar JAV gana sparčiai ryškėjančių tendencijų.
Daugelį metų sunkvežimius gaminusi „Kamaz“ siekia persiorientuoti ir pradėti elektrinio automobilio gamybą, kuris praplėstų gamintojo horizontus.
„Karma-1“ vardu pavadintas projektas buvo sukurtas kartu su kolegomis iš Sankt Peterburgo universiteto. 2018 metais prasidėję automobilio kūrimo darbai pamažu artėja link finišo tiesiosios, o tai paskatino „Kamaz“ bendrovės atstovus pademonstruoti automobilį, kuris į serijinę gamybą galėtų patekti artimiausiu metu.
Tad kas tai per mašina? Tai – mažytis, vos 3,4 metro ilgio, 1,7 metro pločio ir 1,6 metro aukščio hečbekas. Jame inžinieriai sumontavo 109 arklio galių išvystantį elektros motorą, kuris suka galinius ratus, o elektros energiją siurbčioja iš 33 Kwh talpos baterijos.