Japoniškų automobilių kūrėjai puikiai žinodami dabartinę situaciją, artimiausioje ateityje ruošiasi pristatyti radikaliai pasikeitusį „WRX STI“ modelį, kuris padės sugrįžti į sportiškų modelių olimpą. 2017 metais debiutuosianti naujoji „Subaru WRX STI“ karta naudos ne tik naują platformą, 2.0 litrų turbo-benzininį variklį, bet ir kitokią keturių varančiųjų ratų sistemą, o tiksliau - konfigūraciją.
Neoficialių šaltinių teigimu, naujos kartos „WRX STI“ naudos keturių varančiųjų ratų sistemą, kurios sudėtyje bus du elektriniai motorai. Elektros energiją motorai suks galinius ratus, tuo tarpu 2.0 litrų benzininis variklis visą savo jėgą siųs į priekinius ratus.
Bendras hibridinės jėgainės pajėgumas turėtų siekti 320 - 330 arklio galių. Ji bus suporuota su šešių laipsnių automatine pavarų dėže, kuri padės maksimaliai išnaudoti hibridinę jėgainę.
Kad ir kaip stipriai dabar nusivylėte, trumpam sugrįžkime į realybę. Realybę, kurioje sąlygas diktuoja įvairūs reikalavimai. Griežti išmetamųjų dujų reikalavimai, anksčiau ar vėliau, privers kiekvieną gamintoją atsisakyti tradicinių vidaus degimo variklių. Šiuo metu, daugiausiai perspektyvų turi elektromobiliai arba hibridines jėgaines turintys automobiliai.
Daugelį metų „Subaru“ ir „Mitsubishi“ fanai tarpusavyje diskutavo ar „WRX STI“ yra geresnis už „EVO“ ir atvirkščiai. Ne vienerius metus trukusi dvikova nuolatos skatino abiejų gamintojų inžinierių tobulėti, į automobilius įdiegti dar niekur nematytas naujoves, tačiau šis nuostabus žaidimas pasibaigė, kai „Mitsubishi“ nusprendė nutraukti legendinio „EVO“ gamybą.
Iš pirmo žvilgsnio, „Subaru“ vadovai išgirdę šią žinią pradėjo skraidyti padangėmis, bet tikroji situacija buvo kur kas sudėtingesnė. Tokie automobiliai kaip „Subaru WRX STI“ ar „Mitsubishi Lancer EVO“ neatitinka šiuolaikinių sportiškų sedanų standartų. Taip, priekyje sumontuoti motorai išvysto 300 arklio galių, taip jie turi keturių varančiųjų ratų pavarą, tačiau kai europietiškas hečbekas už tą pačią kainą sugeba padaryti daugiau, daugeliui pirkėjų kyla natūralus klausimas - kodėl aš turiu pirkti „WRX STI“, jeigu galiu įsigyti „Golf R“?
„Subaru WRX STI“ stagnacija vienu metu yra ir trūkumas ir privalumas, todėl nenuostabu, jog daugeliui sportiškų automobilių mėgėjams daugelį metų naudojamas receptas po truputėlį atsibosta ir darosi neskanus.
Daugelį metų „Subaru“ ir „Mitsubishi“ fanai tarpusavyje diskutavo ar „WRX STI“ yra geresnis už „EVO“ ir atvirkščiai. Ne vienerius metus trukusi dvikova nuolatos skatino abiejų gamintojų inžinierių tobulėti, į automobilius įdiegti dar niekur nematytas naujoves, tačiau šis nuostabus žaidimas pasibaigė, kai „Mitsubishi“ nusprendė nutraukti legendinio „EVO“ gamybą.
Iš pirmo žvilgsnio, „Subaru“ vadovai išgirdę šią žinią pradėjo skraidyti padangėmis, bet tikroji situacija buvo kur kas sudėtingesnė. Tokie automobiliai kaip „Subaru WRX STI“ ar „Mitsubishi Lancer EVO“ neatitinka šiuolaikinių sportiškų sedanų standartų. Taip, priekyje sumontuoti motorai išvysto 300 arklio galių, taip jie turi keturių varančiųjų ratų pavarą, tačiau kai europietiškas hečbekas už tą pačią kainą sugeba padaryti daugiau, daugeliui pirkėjų kyla natūralus klausimas - kodėl aš turiu pirkti „WRX STI“, jeigu galiu įsigyti „Golf R“?
„Subaru WRX STI“ stagnacija vienu metu yra ir trūkumas ir privalumas, todėl nenuostabu, jog daugeliui sportiškų automobilių mėgėjams daugelį metų naudojamas receptas po truputėlį atsibosta ir darosi neskanus.