Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jei kas paprašytų pasakyti kokią nors "kietą" Subaru, turbūt daugelis nemirktelėjęs sakytų Impreza. Gal kai kurie Legacy, dar ir BRZ atsirastų mintyse pas kai kuriuos. Apie ką turbūt niekas nepagalvotų, tai Subaru Leone. Tiesa, daugelis gal net nelabai žino tokio modelio. Tad visiem, ir tiem kas žino, ir tiem kas ne, pristatome 1986 gamybos Subaru Leone.
Tiem, kas nėra daug girdėję apie Leone pasakysiu, kad tai buvo Impreza pirmtakas. Ši mašina net turėjo šansą pabūti WRC sukūryje, devintajame dešimtmetyje.
Būtent šis modelis šiuo metu yra Kanadoje, Ontario provincijoje. Šio automobilio savininkas Nico projektą pradėjo nuo paprasto, dviem ratais varomo ir turbina pagerinto modelio. Bet reikalai greit stūmėjosi į priekį. Turėdamas šiek tiek techninės patirties bei kompetencijos, Nico šį Subaru pavertė į tikrą Subaru. Dabar automobilis varomas keturiais ratais, kuriems 311 arklio galių atnaujintas variklis su turbina perduoda per 6 pavarų STI pavarų dėžę.
Nico planuoja kitais metais galią pakelti iki 400 arklio galių, o dabar savo Subaru saugiai paslėpė garaže, kad žiemą druskos nesuėstų senojo sedano.
Nuotraukos iš speedhunters.com
Jei kas paprašytų pasakyti kokią nors "kietą" Subaru, turbūt daugelis nemirktelėjęs sakytų Impreza. Gal kai kurie Legacy, dar ir BRZ atsirastų mintyse pas kai kuriuos. Apie ką turbūt niekas nepagalvotų, tai Subaru Leone. Tiesa, daugelis gal net nelabai žino tokio modelio. Tad visiem, ir tiem kas žino, ir tiem kas ne, pristatome 1986 gamybos Subaru Leone.
Tiem, kas nėra daug girdėję apie Leone pasakysiu, kad tai buvo Impreza pirmtakas. Ši mašina net turėjo šansą pabūti WRC sukūryje, devintajame dešimtmetyje.
Būtent šis modelis šiuo metu yra Kanadoje, Ontario provincijoje. Šio automobilio savininkas Nico projektą pradėjo nuo paprasto, dviem ratais varomo ir turbina pagerinto modelio. Bet reikalai greit stūmėjosi į priekį. Turėdamas šiek tiek techninės patirties bei kompetencijos, Nico šį Subaru pavertė į tikrą Subaru. Dabar automobilis varomas keturiais ratais, kuriems 311 arklio galių atnaujintas variklis su turbina perduoda per 6 pavarų STI pavarų dėžę.
Nico planuoja kitais metais galią pakelti iki 400 arklio galių, o dabar savo Subaru saugiai paslėpė garaže, kad žiemą druskos nesuėstų senojo sedano.
Nuotraukos iš speedhunters.com