„Subaru“ kol kas nepanoro atskleisti techninių charakteristikų. Žinoma tik tiek, jog šis konceptas turi benzininį variklį iš „Super GT“ lenktynių serijai skirto bolido. Tai reiškia, kad „BRZ STI Performance Concept“ galinius varančiuosius ratus suka opozicinis, 300 arklio galių išvystantis motoras.
Tai bus ne pirmas kartas, kai „Subaru“ visus entuziastus erzina pristatydama „BRZ STI“ konceptą, tačiau šį kartą gali būti taip, jog Niujorko automobilių parodoje demonstruojamas modelis gali labai greitai patekti į serijinę gamybą.
Pirmą kartą „BRZ STI“ konceptas buvo pristatytas prieš maždaug keturis metus. Tuomet „Subaru“ sakė, jog „BRZ STI“ turėtų pasirodyti 2013 metais, tačiau taip jo ir nesulaukėme.
Nepaisant galinių varančiųjų ratų pavaros ir puikaus svorio paskirstymo bei pagirtinų valdymo savybių, bendras „Toyota“ ir „Subaru“ projektas nesulaukė tokios didžiulės sėkmės, kokios tikėjosi „Toyota“ ir „Subaru“ vadovai. Greičiausiai dėl to, jog pasaulyje nėra tiek daug entuziastų, kurie galėtų sau leisti įsigyti tokį automobilį kaip „Toyota GT86“ ar „Subaru BRZ“, kuris tiesiojoje nusileidžia mažesniems ir pigesniems „Renault Clio RS“ ar „Ford Fiesta ST“. Taip, taip, viską turi atpirkti puikus valdymas ir automobilio balansas, tačiau dauguma pirkdami tokį automobilį, net nenori galvoti apie rimtesnį tobulinimą. Ateini, sumoki, važiuoji.
Šiandien prasidėjusioje Niujorko automobilių parodoje, „Subaru“ pristatė labai įdomų ir intriguojantį konceptą - „BRZ STI Performance Concept“. Palyginus su standartiniu modeliu, konceptas išsiskiria platesniais sparnais, agresyvesnės išvaizdos priekiniais ir galiniais buferiais, dviguba išmetimo sistema ir didžiuliu spoileriu su „STI“ užrašu.
Nepaisant galinių varančiųjų ratų pavaros ir puikaus svorio paskirstymo bei pagirtinų valdymo savybių, bendras „Toyota“ ir „Subaru“ projektas nesulaukė tokios didžiulės sėkmės, kokios tikėjosi „Toyota“ ir „Subaru“ vadovai. Greičiausiai dėl to, jog pasaulyje nėra tiek daug entuziastų, kurie galėtų sau leisti įsigyti tokį automobilį kaip „Toyota GT86“ ar „Subaru BRZ“, kuris tiesiojoje nusileidžia mažesniems ir pigesniems „Renault Clio RS“ ar „Ford Fiesta ST“. Taip, taip, viską turi atpirkti puikus valdymas ir automobilio balansas, tačiau dauguma pirkdami tokį automobilį, net nenori galvoti apie rimtesnį tobulinimą. Ateini, sumoki, važiuoji.
Šiandien prasidėjusioje Niujorko automobilių parodoje, „Subaru“ pristatė labai įdomų ir intriguojantį konceptą - „BRZ STI Performance Concept“. Palyginus su standartiniu modeliu, konceptas išsiskiria platesniais sparnais, agresyvesnės išvaizdos priekiniais ir galiniais buferiais, dviguba išmetimo sistema ir didžiuliu spoileriu su „STI“ užrašu.